2009. szeptember 1., kedd

Hosszu hetvege 1. - Lori

Augusztus utolso hetvegeje hosszu hetvege Angliaban. Meglepo modon apa az egeszet velunk tolthette, szombattol hetfoig!
Szombaton csaladlatogatos napunk volt. Dedinel kezdtunk, ahol Ellie mar vart rank a nagyival. Egy hatalmas zacskoval estunk be, ugyanis Ellie most lett 6 eves, es apa jol bevasarolt neki. En aktivan segedkeztem a bontogatasban, de kedves noverem nagyon irigy volt, mindent elhuzott elolem. Mig mindenki csak mosolygott rajta, anya probalt a lelkere beszelni, hogy nem fogom megenni a jatekait, csak szeretnem megnezni. Nagy duzzogva megertette, de csak par pillanatig tarthattam oket a kezemben.


Innen a nagyihoz gyalogoltunk. Szuleim remeltek, hogy elalszok az ut soran, de nem akartam. Odaerve jo nagy kosz fogadott minket; kutyaszor es por minden mennyisegben. Anya meg soha eleteben nem vagyott ennyire pubba menni. (Ki is jott rajta az allerigia, azota vakarozik, piros foltokat novesztve.)
Termeszetesen nagy foci meccs volt aznap delutan, igy nem szabadultunk gyorsan. Apa elvezte, hogy a regi cimborakkal sorozhet vegre kicsit, mig anya es nagyi vigyazott negyunkre (Ellie, Jamie, Ruben es en). Neha meg Alexet is megkaptuk, de neki ott volt az apukaja is, aki egy ido utan elvitte ot haza.

(Egy kislany is csatlakozott a bandahoz, aki nem volt hajlando megszolalni.)

Nagyiekhoz fel 7-re ertunk vissza, a taxit 8-ra hivtuk; addig Georgina nagynenem osszedobalt egy zacskonyi ruhat Rubennek.
Hazaerve anya nem gyozott varni, hogy a futes kicsit felmelegitse a hazat es mar dugott is minket a viz ala. Ruben jol viselte, de mivel en nem aludtam egesz nap, orditottam, ahogy csak tudtam. Gyorsan feloltoztunk, majd fel pillanat alatt el is aludtunk mindketten.

4 megjegyzés:

admin írta...

hány fok van nálatok, hogy be kellett kapcsolni a fűtést??? :-o

Kristóf és Maja írta...

Mozgalmas nap és jó fárasztó is volt úgy látom mindenki számára. SZomorú,ha az unokatesód ilyen kis irigy votl és nem engedte,hogy megnéztd, kipróbáld a játékait. Te szegény... :(
Puszi

admin írta...

Hú, akkor nálatok tényleg ősz van már!!! Az a 16 fok kemény! Én is fáztam ma a házban 1x be is indítottam a ventillátort, nehogy Máté megint betaknyosodjon, de most délután, ahogy kimentem teregetni, azt hittem összeesek a melegben. Nálunk meg ez van: reggel-este hideg, délben meg nagyon meleg! De állítólag jön már felénk is a hidegfront...
Be tudom rakni a sablonokat, már kipróbáltam jópárat (csak eddig egyik se volt az igazi, na meg nincs 1 egész napom végignézni olyan sokat). Ha lesz egy kis iddőm, leírom "citrom"-ra, hogy mivel akadt gondom!
Na most megyünk Apa elé, talán még ma tudok keresgélni sablonokat...
Pussz!T.

csupella írta...

Nem irigykedem az időjárás miatt:(
Sőt az irigy tesó miatt sem:)