2009. szeptember 21., hétfő

Egy igazan jo gyerek - Lori

Azon gondolkozvan, hogy mirol is irjak, csupa jo dolog jott elo.
Anyam allandoan panaszkodik, hogy faj a dereka, nem alszik eleget, sokat kell takaritania..., de tulajdonkeppen ha belegondol, nem lehet egy szava se mellettem, hisz olyan jo gyerek vagyok.
A pisilessel profi szinten tartok. A bilim a wc mellett, csak megyek es raulok. Utana feloltozom, kiboritom a bili tartalmat, kimosom es visszarakom a helyere.
Szinte mindig hallgatok a szep szora! Setalasok alatt figyelek, kozel maradok, nem szaladok ki az utra. Itthon vigyazok Rubenre, ha kell valami, odaadom vagy elveszem, furdeskor egyedul vetkozom, furdok, majd aludni is szo nelkul megyek.
Meg mindig nem nagyon beszelem a szuleim altal hasznalt nyelveket, de ha valamit akarok, akkor megmagyarazom. Apa szabadnapjan kaptam egy olyan elemlampat, aminek az oldalan levo gombot lenyomva tartva, egy kicsi Thomast rajzol a sotetben a falamra. Nagyon vonat manias lettem, ezzel a jatekkal pedig egyenesen madarat lehet velem fogatni. Minden alvasnal velem van, kicsit jatszok vele, de azert hamar el is alszom. Na ezt ma peldaul nem talaltam, es amikor mentem aludni delutan, csak ugy nekikezdtem sirni. Anya kerdezte, hogy mi a baj? En mutogattam a foldszinte, mire leengedett, de mondta, hogy menjek vissza, ha megtalaltam, amit akarok. Kb 2 perc se telt el, ballagtam is vissza a lepcson, de kozben mar potyogtak a konnyeim. Mondtam is gyorsan anyanak, hogy 'choo-choo', mutogatva a plafonra. Na ekkor le is esett neki a 20 filleres es ment megkeresni hu baratom.

4 megjegyzés:

admin írta...

Na tényleg nem lehet egy szavad sem! Lori egy áldott jó gyerek! :-)) És ügyes!!! Kiborítja a bilit és még ki is mossa! :-o Nagyon jó!

admin írta...

Amúgy nem tudom, használ-e a Dentinox, mert még csak egyszer kentem vele tegnap, de ízlik, az biztos! Szerintem a pociba több ment, mint az ínyére....

HJuice írta...

Szia Debi!

Gratulálok én is ehhez a kislányhoz! Hihetetlen nagy a különbség a fiam és közte, pedig Lori csak egy hónappal idősebb! Nálunk pl. a bili csak arra volt jó, hogy szépen, artikuláltan mondja végre valamire, hogy NEM!!! És ez azóta se változott, így nem is zargatjuk vele.
Különben ne haragudj, hogy csak most reagálok, de nagyon összejöttek a dolgaim. Attól még olvaslak ám Titeket mindig, sőt, már a babaszobán is olvastalak!
Tesóm férjnél van, jó helyen dolgozik, jól megvannak, mást így első körben nem tudok mesélni róla.

Olivia ℇ Alexandra írta...

Tényleg nagyon rendes kislány vagy! Ne is panaszkodjon anyud többé! Nekem is össze kell szednem most már magam, mert néha laposan fel tudom bosszantani az ősöket!