2009. szeptember 8., kedd

Elso eteleim - Ruben

Mivel egy ideje kicsit nyuglodom kajalas utan, anya ugy dontott, hogy lassan, de biztosan elkezdjuk a hozzataplalast.
Vagy nevezzuk inkabb csak kostolgatasnak, mert az eddigiek alapjan nem sok minden jutott be a szervezetembe, anyatejen kivul.
Hetfon narancslevet kaptam. Nem volt jo, nem izlett, inkabb Lorinak adtam.
Kedden almat ettunk, ami mar sokkal jobb volt. Lori persze tukon ulve varta, hogy hagyjak neki nemit.
Ma reggel pedig banant anyatejjel mixelve. Haaaat, tobb ment ki mint be. Ez izlett legkevesbe.
Viszont az emesztesemre azota nincs problema. Napi 4 adag siman osszejon. Ilyenkor noverkem szalad a leggyorsabban, hogy leszedje a ruham, pelusom es anyat utanozva mondogass 'fuuuuj kaka, fuuuuj kaka'.
Emellett egy nagyon jo baba vagyok, mert egy csomot alszok. Ha fent vagyok, akkor sikitok, kacagok, beszelgetek; sot, mar labat is eszek.

3 megjegyzés:

admin írta...

Épp ma konzultáltam egy rövidet a védőnővel és nekem azt mondta, ne reszelt almával, hanem almalével indítsak majd és egy ízt hagyjak 3-5 napig (addig mást ne próbáljak...).
Tényleg beindult az emésztés! Napi 4 adag??? :-o :-D

Olivia ℇ Alexandra írta...

Hááát...... Ki merné állítani, hogy hamarosan két kézzel fogod majszolni még a rántott husit is???!!!
;-)
Pusz

csupella írta...

Gulyással kéne próbálkoznia anyának,azt biztos egyre betolnád:)