2009. szeptember 27., vasárnap

Ulok - Ruben

Tegnap este fent jatszottunk anyaval. A labai koze ultetett, ugy autokaztam. Aztan hirtelen felugrott mogulem, mert Lori lebukfencezett az agyrol (nem lett semmi baja), de mikor visszanezett, vette csak eszre, hogy egyedul ulok!!!

Mostansag javul az ejszakai alvokam, de romlik a nappali. Volt, hogy 8-kor keltem eloszor enni, de olyan is, hogy 5-kor, mivel Lori rosszat almodott es ugy uvoltott, hogy megebredtem ra.

A jatszohazat kicsit azert en is elveztem. Na jo, faradt voltam nagyon, de amikor apa bohockodott velem vagy epp autot vezettem, akkor elszallt minden banatom.


Ma este a szoptatasnal markolasztam anya borkejet, ahogy szoktam (neha a polojat, melltartojat, mellet...). Erre Lori odajott es elkapta a kezem, majd ravert egyet! Olyan gyors volt, hogy anyaval csak lestunk, majd ott folytattuk, ahol abbahagytuk. Kozben azert anyam probalta megmagyarazni tesonak, hogy ez nem faj neki, hagyja csak a kezem, ahol van.

3 megjegyzés:

admin írta...

Lori védi anyát! :-)
Akkor most már nincs megállás, ülni fog a nagyfiú!
Egyébként húzza is fel magát?
Amúgy Máté nem alszik hálózsákban. Eleinte nem tettem bele, mert nem tudom, miért nem, utána meg olyan gyorsan kezdett elmászni, forgolódni az ágyban, hogy nem mertem, mert nem tudtam, hogy gabalyodik össze reggel a zsákban. Mindig csak mondogattam, hogy majd délelőtt, amikor látom, hogy álmos, kipróbálom, de sose jön össze...
A kaja közbeni markolászás nálunk is megy. Máté is fogdos mindent, amit ér, de leginkább a karomat (hátul) csipkedi!

Kristóf és Maja írta...

Ügyes vagy Ruben! Hamarosan már mászol meg ülsz is egyedül mint a nagyok. Olyan édesek ahogy rázzáka a feneküket amikor másznak. Meg tudom Maját zabálni, amikor kis kezével feltolat és leül. :)
Tényleg nem is újságoltuk még el,hogy Kristófnak van egy új csoporttársa az oviban akit Ruben-nek hívnak.:)
Puszi

Olivia ℇ Alexandra írta...

Gratulálunk!!! Nagyon ügyesen csücsülsz!
Bravo!