2009. szeptember 1., kedd

Hosszu hetvege 2. - Lori

Vasarnap igazi borongos napunk volt. Kimozdulni nem sok kedve volt az osoknek, de a boltba mindenkepp el kellett mennunk.
Apa talalt ott egy hosszu alagutat, ami kukacot formal. Mar regota akart nekem egy ilyet es most olyan olcso volt, hogy meg anya is beleegyezett.
Itthon aztan felallitottuk, de nem tetszett. Hozzaerni se akartam, csak hisztiztem. Apa be is hajitott az agyba azzal, hogy a jobbik labammal legyek szives felkelni.
Nem igazan jott ossze, delutan is hisztibol allt az eletem. Legalabb tevezhettem, a Spot lenyugtatott. Korai fekves, es igeret valami izgire masnap, ha gyorsan elalszok...

1 megjegyzés:

csupella írta...

HOgyhogy nem próbálod ki ezt a csodát?
Majd Ruben ráhajt,aztán te is rájössz,hogy milyen jó móka rajta átbújni.