2009. szeptember 23., szerda

Iskola, fogorvos - Lori

Hajnalban felkeltem, mert Ruben nagyon hangosan kovetelte a hamijat. Igy kicsit tovabb, fel 9-ig aludtunk, akkor ismet ocsi 'eneke' keltett minket.
Meg tegnap voltunk 2 iskolaban, beszerezni a regisztracios lapokat. Azt apa kitoltotte, majd ma reggel visszavittuk oket. En siman ott akartam maradni, mivel lattam a gyerekeket kint jatszani es szerettem volna csatlakozni. Egyedul azzal lehetett elcsabitani, hogy volt nalunk egy zacsko regi kenyer, amit a kacsaknak vittunk.
Miutan megetettem oket, kicsit rohangaltunk a konyvtar parkjaban, majd elmentunk fogorvost keresni! Itt egy evben egyszer vagy ketszer van uj betegfelvetel a fogorvosoknal. Apa kollegaja emlitette, hogy az egyiknel epp most van, igy nem is halogattuk tovabb a dolgot. A pontos cim persze itthon maradt es hat miert ne lenne egymas mellett 3 rendelo is? Es miert ne az utolso lenne az, ami nekunk kell? Legalabb jol korulneztunk mindenhol, majd a megfelelo helyen bejelentkeztunk. Ki kellett tolteni apanak mindannyiunknak (igen, meg Rubennek is) egy nyomtatvanyt. Utana kaptunk idopontot, oktober 2-ra, amikor is egyszerre mind a negyunket varni fogja a doki ba.
Innen a Boots-ba mentunk, ahol bebi kajat, melltartobetetet, popsi kremet es vitamint vettunk. Meg peksegbe, henteshez is beugrottunk; hazafele menet pedig a piacon alltunk meg. Kaptam 2 uj pizsamat, mert anya szerint a mostaniak 'kicsit' rovidek. Hat az ujakkal ez nem lesz problema, mivel olyan nagyok, hogy meg majdnem anya is belejuk fer. Apa mondta, hogy ne vegye meg...de hat majd csak belenovok.
Innen mar csak a zoldsegeshez mentunk, majd jol megpakolva haza.
Nekem rogton takarodo volt, amit nem bantam, kb 5 perc alatt elajultam. Anya mondta is apanak, hogy nem csodalja a dolot, mivel annyit, de tenyleg annyit szaladtam delelott, hogy o meg a nezesetol is elfaradt.
Delutan takaritottunk a nappaliban. Ez abbol allt, hogy apa mindent kidobott, anya meg mindent visszacsempeszett:) Na nem egeszen, azert a szemetet kiraktuk, de volt par dolog, amit anya visszahozott apa hata mogott.
Este meg szineztem, rajzoltam es ettem, ettem, ettem! Majd a valtozatossag keveert apaval es ocsivel furodtem.

3 megjegyzés:

admin írta...

Családi fogorvoslátogatás... Rubennek lesz a legkönnyebb dolga! :-))
Milyen iskola? Kinek? Neked a gyorstalpi?
Jó ez az együttfürdés, de ez nálunk nem tudom, hogy valósulna meg... Nincs ilyen nyugalom, Máté még a vízben is egy sajtkukac! :-O
Szerintem látszik, hogy Lorinak megnőtt az étvágya: mintha ki lenne kerekedve az arca... Nem???
T.

Kristóf és Maja írta...

MIcsoda pancsiparti! HOgy fértek ennyien be a kádba? :):):)
Az meg tényleg nem csoda,hogy ebben a nagy intézkedős napban ennyire elfáradtál Lori! :)
Puszi

Gabriella írta...

Hú, micsoda programdús napotok volt. Igazából is ennyire egyforma a szemetek Rubennal, vagy a kép csalóka?

Lori, te alszol még napközben? Vagy teljesen elhagytad.

Puszi, Daniella és a pocaklakó