2009. szeptember 6., vasárnap

Mar tudok rendort hivni! - Lori

Nem is meseltuk meg, pedig mar vagy egy hete tortent. Apa bement a varosba egyedul. Anyanak valami kellett, felhivta. Kozben oltoztunk, amit en epp nem akartam, ezert megkaptam a telefont, hogy foglaljam le magam. Nyomogattam lelkesen a gombokat, anya fulelt, mert jo hangos, hallani, ha valakit esetleg sikerul felhivnom.
Mar Ruben is kesz volt, lejottunk az emeletrol. En meg mindig a telefonba esve, kisse lemaradva kovettem oket. Egyszer csak hallja anya, hogy valaki beszel a telcsibol, de azt hitte automata, gyorsan kikapta a kezembol es lerakta.
Kb 2 perc telt el, csorog a telefon. Anya gondolta apa az, de nem! Egy neni volt, a rendorsegtol!!! Kiderult, hogy a 999-et tarcsaztam, ami itt a segelyhivo szam. Ez a rendorseghez fut be, de tuzoltot, mentot is itt kell kerni.
Szoval kerdezi a neni, hogy minden rendben van-e, mert errol a szamrol volt egy hivasuk es csak egy kisgyereket hallottak beszelni!? Anyam nem kicsit atment vorosbe, nem gyozott bocsanatot kerni, mikozben biztositotta a nenit, hogy jol vagyunk.
Miota hazajottunk Magyarorszagrol, nagyon jol eszem! Eddig nem akartuk elkiabalni, de mar erezni is a popomon, hogy nehezebb. Reggelizek, tizoraizom, ebedelek, uzsizok es vacsizok!!! Ez kb azota nem volt igy, hogy 5 honapos koromban elkezdtuk a hozzataplalast es en elkezdtem egyre kevesebbet enni.
Megtanultam 'nem'-et mondani. Nem feleselek, hanem szepen mondom, ha kerdeznek es nem akarom a dolgot. Pl. a pisilessel allandoan zargattak a szuleim es ugyesen mondtam, hogy nem, ha nem kellett. Az utobbi par napban viszont mar nem is kerdeznek, mert fogom magam es egyedul intezem a dolgaim. Ma sikerult egy kicsivel nagyobb kakat kipreselni magambol a bilibe, bar a vege most is a bugyiban landolt.
Atmentem majomba! Mindenkit utanzok. Ha Ruben sikit, sikitok; ha anya vakarozik, vakarozok; ha apa kohog, kohintek... Azt viszont nagyon megmondom, ha valaki mas ruhajat, etelet, homijat hasznalja. Reggel anya apa laptopjat hasznalta, mire kikelve magambol kiabaltam, hogy 'daddye'. Amikor meg Ruben megfogta a kutyusom, hangosan kozoltem vele, hogy 'Lolie'.

Segitek ocsinek fordulni

2 megjegyzés:

admin írta...

Biztos érdekes volt a segélyhívós sziu! :-))
Előbb-utóbb csak összejön teljes egészében az a bilizős dolog. De ez már haladás, hogy a dolgok nagy része oda kerül, ahova kell.. :-))
Kár, hogy Rubennek kell már a pótlás, de legalább 5 hónapig kizárólag szopis volt! Ha kaja után szenved és nem a hasa fáj, akkor bizony éhes még szegény!

csupella írta...

Akkor probléma elhárítva:)
Nagyon ügyes vagy,hogy magadtól pisilsz,és kakilsz.
Rubennek pedig nagy segítség vagy!:)
pusz