2009. szeptember 11., péntek

Tejes gondok 1. - Ruben

'Mar egy hete csak a mamara gondolok...' azaz a tejere. Valahogy egyre kevesebb es ennek nem orulok. Szoktam is hallatni a hangom, neha meg szopizas kozben is, de foleg utana! Minden alkalommal ugy esek neki anya mellenek, mint aki hapok ota nem evett! Szivom, szivom, aztan amikor nem jon mar olyan gyors utemben, akkor kuzdok vele: tepem, huzom, ragom, harapom, marom... Sot, kozben meg sirni, beszelni es fujni is megy mar nagyon.
Az a helyzet, hogy miota hazajottunk Magyarorszagrol, Lori eszik ejjel-nappal, mig anya nem. Lefogyott 2 kilot ugy, hogy csak a tej megcsappanasan tunt fel. De azt igerte, eszik mostantol rendesen, nehogy mar a kicsi fia ehezzen!
Amugy tul sok minden nem tortenik velem. Megyek, ahova visznek, de azon kivul meg mindig lustan allok a vilaghoz. Olvastunk minap anyammal egy Kismamat, ahol azt irja, hogy az 5 honapos baba mar meg tud ulni tamaszkodva. Hat ez jo vicces, en meg csak a kozeleben se vagyok.
Leginkabb a labaim kotnek le jelenleg. Ha nincs rajtam pelus, akkor a labujjaim be is fernek a szamba.
Apropo pelus. Anya szerint lehetetlenseg siman cserelni rajtam. Ugy mozgok, mint egy kukac; dobalom magam, elmaszok, ugralok, osszegombolyodom...

3 megjegyzés:

Bea írta...

Anya tessék enni!!!!Na n beszélek....
Lori édes vagy ahogy anyának segítessz!!
Puszi:Benikcusék

admin írta...

Általában én is többször ragasztom a pelust. Elsőre sose sikerül, mert annyit mozog, rugdos Máté, hogy nem kerül elsőre minden a helyére.. :-o
Egyél rendesen, hátha lesz még több az a tejcsi!
Máténak még nem áll égnek a lába, Ő még mindig csak a térdeit fogdossa. Nem tudom, lesz-e valaha is szájában a lába....

admin írta...

Hali! Mire gondolsz? Nem vagyok képben... Milyen "földes" ötlet? :-o
Amúgy nyugodtan!!!! :-))) De azért írd meg, mire gondoltál... :-P
T.