2009. szeptember 1., kedd

Hosszu hetvege 3. - Lori

Hetfo reggel anya bekapcsolta a futest, teleengedte a kadat es beleult! Apaval csak neztuk, hogy mi baja, mire azt mondta, hogy mar nagyon regota akar egy nagyot csobbani, de estenkent mar olyan faradt, hogy elmegy tole a kedve. Erre apa csak megrantotta a vallat, mig en lelkesen vetkozni kezdtem.
Furodtunk vagy egy orat! Nagyon elveztem, hisz mar honapok ota nem furdott velem egyik szulom se.
Ahogy kimasztunk a vizbol, apa rogton feloltozott, hogy menjunk setalni. Anyank meg jot rohogott, hogy persze, vizes hajjal, Ruben etetese elott? Legalabb egy ora, mire kesz lesz. Apa adott felet...
Kisse rohanva, de kesz lettunk. Anya ut kozben meg lebegtette a hajat, hogy szaradjon, mikor apa iranyt valtott es kozolte, hogy megyunk bulizni!
Suli kezdest megelozo hetvegen szokott lenni egy nyarbucsuztato fesztival 3 napig. Most nem ott volt, ahol eddig (tolunk 5 percre), hanem a varos masik vegebe (kb 45 percre).
Ahogy odaertunk, ki akartam probalni az osszes jatekot, de a gonosz szuleim nem engedtek. Olyan hisztiket csaptam le, mint meg sose! Tipikusan mindent akartam es ha 'nem' volt a valasz, akkor visitottak, orditottam, rugtam, foldrevertem magam...
A jobb pillanataimban azert felultem par dologra:







Nem volt konnyu elindulni, akartam meg menni par kort a vonaton. Vegul egy adag hasabburgonya segitsegevel hagytuk ott a bucsut. Az mar csak hab volt a tortan, hogy menet kozben ramjott az '5 perc' es valamin ugy kivagtam a hisztit, hogy elhajitottam a hamimat! Anya es apa csak neztek, mert tenyleg nem tudtak mit akarok, de hogy ezt igy kell kibalheznom? Vegul bekotve maradtam hazaig, alkalmankent sirva, de vegul belattam, hogy most en maradtam alul.

Itthon rogton agyba kerultem. Keles utan apaval fuvet nyirtam, anyaval porszivoztam. Este pedig ugyesen eljatszottam azzal az ekszerkeszlettel, amit a bucsuban nyertem egy uszo pingvin kifogasaval.

3 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Jól elfáradt mindenki estére! De kár,hogy te főleg a hisztiben.. Anya ilyenkor mindig szokta mondani,hogy ha kevesebbet cirkuszoltam volna, sokkal többet játszahattam volna és élvezetesebb lett volna a nap.. Na meg ha az a volna ott nem volna... hihi. :)
(Bocsi az elirást Ellie-vel kapcsolatosan)
Puszi

admin írta...

Már megint tartalmas napok állnak mögöttetek! Főleg hisztiből volt bőven...
Tényleg szép idő van nálatok, látszik a vonatos képen, de úgy tűnik, nem fáztok pólóban! :-)
Jó lenne egy magyar billentyűzet, nem? ;-)

csupella írta...

Hiszti ügyben most oktathatlak téged,mert ma bőven alkalmaztam én is ezt a kedves viselkedési formát:)
A hétvégétek pedig nagyon csúcs lehetett.