2009. szeptember 5., szombat

5 honapos lettem!!! - Ruben

Ma vagyok 5 honapos!!! A mereteim: 8.200 gramm es 70 centi. Nem vagyok mar dagi, inkabb csak nagy. A hurkaim meg ugyan megvannak, de mar nem nagyok es a pocakom se annyira hordos.

Vilagba mosolygok, ha valakit meglatok. Sot, ha hangokat hallok, akkor a hangforras fele fordulok. Lorit latva mindig feleledek, kezem-labam jarni kezd! Szoktam kapni tole egy rakat puszit, de alkalmankent kinyomja a szemem vagy eppen beletamaszkodik a hasamba.

A fordulas mar megy, de nem viszem tulzasba. Oldalt nagyon szeretek lenni, meg aludni is ugy szokok mostansag. Ha kapok jatekot magam melle, akkor ahhoz is fordulok, nyujtom kezecskeim. A sajat jatekaim kezdenek unalmassa valni, nem ugy, mint a tesoi, aki viszont neveloi celzattal mindent csak par masodpercig ad oda, majd kirantja a kezembol.

Szeretem hallatni a hangom. Sokat kiabalok; csak ugy. Rohogni is tudok, foleg Lorin, meg ha egyszerre 'ugralunk'.

Eves kozben szivesen csinalok 'mast'; csipek, harapok, beszelek, fujok... A hangzavart viszont olyankor nem birom!

Neha mar legorbul a szam, ha anya kiesik a latoterembol. Nagyon meg tudok sertodni, ha valami nem tetszik vagy valaki bant.

5 megjegyzés:

Olivia ℇ Alexandra írta...

Boldog hófordulót! Nagyon nagy vagy és nagyon szép! Szívesen elfogadnálak vőlegénynek... bár én már öreglánynak számítok melletted!
Puszi

Bea írta...

NAgyon ügyes vagy és egyre szebb.Sőt már le is hagytál,mert én csak8007 gramm vagyok,igaz vagy 73 centi hosszú.NEm vagyok hajlandó enni semmit anya cicijén kívül.Lori nagyon ügyes rajzot csináltál,és tök jó ez a játszótér.
Puszika.Bencikusék

admin írta...

Nagyon jól elvan Ruben hason! Máténak sokáig nem tetszik, mert ő inkább már menne, csak nem tud. Kapálózik, mintha úszna és begurul, hogy nem halad! De tök jó, hogy Ruben le tudja így magát foglalni hason! Már látszik, hogy elveszőben van a "duciság"...
Jó lett a hátteretek! :-)

admin írta...

... És boldog hófordulót!!! :-)))

csupella írta...

Tündéri vagy nagyfiú:)