2009. szeptember 26., szombat

Iskolas nagylany? - Lori

Meg hetfon tortent, hogy setalasbol hazajovet, itthon vart a halacskam! Mielott Magyarorszagra mentunk, apa egyik kollegaja elvitte, hogy vigyazzon ra tavolletunk alatt. Kozben a bacsi hazautazott a szuleihez Kenyaba 1 honapra, mig a lanya etette a halam. Vegul csak visszahozta, kb haromszor nagyobbra hizva!


Csutortokon aztan ugy dontottunk, hogy nem hagyjuk szegenyt egyedul, ha mar ilyen szepen megnott. Kapott 3 kicsi baratot, meg egy uj kastelyt.


Penteken vegre sikerult eljutnunk a jatszohazba. Sajnos csak 1 orat maradtunk, mert ocsi nem tudott elaludni es mar nagyon faradt volt. Anya hiaba szoptatta meg, olyan hangos es szines volt minden, hogy inkabb az erdekelte. Sehogy nem volt jo neki, nyoszorgott, sirt, panaszkodott. Vegul feloltoztunk, kimentunk es le is csukta szemecskeit, fel perc alatt.



Mivel mar majdnem 3 ora volt, amikor megjottunk, nem mentem delutan aludni. ( 10-kor keltunk reggel.) Inkabb segitettem fozni, rajzoltam, apaval bunkert epitettem, teveztem... Majd hirtelen arra lettem figyelmes, hogy a postas bacsi bedobta a leveleket. Szaladtam felszedni oket, majd apanak tovabbitottam. Apa nezi, az egyik a hazunk mogott levo sulitol jott. Felvettek!!! Mar most biztositva van a helyem jovo szeptembertol. Addig csutortokonkent kell mennem egy ropke orara szuloi, tesoi felugyelettel. Es mivel ez egy vallasos alapitvanyi iskola, templomba is kell jarnunk, minimum 2x egy honapba. A suli maga Church of England (Anglikan), ami a varosunkban nincs, de meg van jelolve egy par masik egyhaz temploma, ami szinten megfelel. Anya orul neki, mert akart mar talalni egy helyet, ahova eljarhatunk, de a boseg zavaraban nem tudott valasztani. A kozelben 2 van, ami szoba johet. Majd kiprobaljuk oket es valasztunk.

5 megjegyzés:

admin írta...

Hogy van ez most? Iskola 3 évesen? Ovi nincs?
Tavaszig még én sem láttam búvárt "élőben", de nem egy nagy szám... Egy tengerparton lehet, másképp nézne ki a dolog..! :-P
Nem tudom, mi van Mátéval, szemtekerezgése van. Gyorsan jár ide-oda a szeme. Szerintem egyre kevesebbszer, de lehet, hogy csak én szoktam már hozzá...
Meg sokszor feszíti magát hátrafelé, sokat néz felfelé, maga mögé...stb.
Ezért hétfőn neurológia! Igaz, egyszer a fejlődésneurológián már megultrahangozták a fejét és ott nem találtak semmit, de hátha most alaposabb vizsgálat lesz. Nagyon remélem, hogy nem lesz semmi baj, mert napok óta tiszta ideg vagyok! Aztán meg lehet, hogy majd menni kell még1szer, akkor meg a szemészetre. Lehet élni ezzel a rezgéssel, de ki kell deríteni, hogy a látása rendben van-e (fénytörés-vagy mi?-meg ilyenek..). Holnap irány a nagyváros....
De ne tudd meg, már mennyire elegem van, hogy orvostól orvosig megyünk egyfolytában. eddig legalább "fölöslegesen", de most komolyabb a helyzet! :-((
Ha lesz időm, írok, de egyelőre még a naplóval is csúszásban vagyok...
Pussz! T.
Ja! Meghívós lesz a naplónk (ha lesz rá időm, hogy megcsináljam). Ami nekem megvan e-mail címed, arra küldhetem majd?

csupella írta...

Máris iskolás leszel?
Én is szoktam mondani,hogy oda járok,de azért az még odébb van:)
Nagyon klassz hely az a játszó,kár,hogy öcsi nem volt jó formában.
pusz

Kristóf és Maja írta...

Te már jövőre suliba fogsz járni?? Fura dolgok vannak azért felétek! Ezek szerint ott nincs is olyan hogy ovi?
Mozgalmasan telt a nap nálatok is, és anya biztos örült a segítségnek. Nálunk se tudna Maja hangos és fényes, látványos helyen elaludni igazából.
Puszi

Kristóf és Maja írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kristóf és Maja írta...

Azért töröltem mert kétszer írtam ugyan azt. Tegnap valami hibakódot írt ki a rendszer, aztán próbáltam újra, akkor megint... Azt hittem nem is mentette amit írtam. Ezek szerint igen.
Puszi