2009. szeptember 26., szombat

En es a repa... - Ruben

Mar nagyon ugyesen eszek kiskanallal. Viszont konkretan anya tudtara adom, ha valami nem esik jol. Igy vagyunk egy ideje a rapaval! Tegnap is azt probaltak belem nyomni a szuleim, de az elso par falat utan ugy kopkodtem, fujtam, hogy anya rogton mosott is nekem egy adagot. (Mert persze a fehet ingemben kell enni)
Utana apa beprobalkozott a szolovel. Huuu, az milyen finom!!! Egyet sikerult is megkaparintanom, aminek a belsejet mar be is szippantottam, mire apanak sikerult visszaszereznie.

Ezt kovetoen 4 orat aludtam egy huzamban. Lorinak mar nem tetszett a dolog, fel is kiabalt. Apaval harmasban jatszottunk fent, mig anya lent tett, vett. Mivel teso szobajaban nem szoktunk sokat lenni, igy most egy elmeny volt felfedezni a jatekait. Legjobban a hintazos, zenelos szeke tetszett.

4 megjegyzés:

admin írta...

Éppen hogy csak répás lett minden... ! ;-)
Milyen jót játszanak a tesók együtt!
T.

admin írta...

Hé, most látom, hogy családi fotót tettél fel..., de jó! :-)
Lenyúltam a konyhás blogodat (Gabriella). Találtam finomságokat... :-) Nyami...
Úgy látom, valami baj van a fényképünkkel... már napok óta nem jelenik meg sehol! :-S

Kristóf és Maja írta...

Kíváncsiak leszünk milyen hamikat fogsz szeretni,mert a répa nagyon fini érdes. Náluk Kristóf és Maja is imédta. :) JÓ is a közös játszadozás, Kristóf és Maja is művelik már olykor. Ma pl. nagyon édesek voltak ahogy kukucsot játszottak a függöny mögött. :)
Puszi

Bea írta...

Neharagudjatok hogy nem írtunk,de anya kivan.Nagyon édesek vagytok.Lori te egy tündér vagy,nagyon jől viselkedsz.Ruben Marci egyáltalán nem halad a kajálással.PusziBencikuék