2009. szeptember 3., csütörtök

Book, fish, jatszoter - Lori

Szerda este valamiert ramjott az olvashatnek es azota napi programomma valt. Kiabalok anyanak, hogy 'book, book, book', majd leulok a kicsi asztalomhoz es sorban atolvasom oket.


A rajzolas is vissztert mindennapjaimba. Megtalaltam a magneses rajztablamat (vagy hogy hivjakot) Ruben kisagya mogott, es hirtelen lufit es 'fish'-t kezdtem rajzolni.
(A kepen lufi, lufi, hal, lufi es repulogep lathato.)

A szobatisztasaggal vagyunk, ahogy eddig. Kakilni meg mindig nem tudok a bilibe, bar egyszer mar majdnem sikerult, legalabbis az eleje odament. Ilyenkor szoktam kerni pelust, amit megprobalok egyedul felvenni, es oda vegzem dolgom. Bar neha nem szolok es akkor a bugyim banja.
Mivel az idojaras egy kicsit sem akar kedves lenni hozzank, anyaval tegnap elsetaltunk a kozeli ovihoz, ami inkabb egy kozpont, vedonovel, baba-mama klubbal, tanfolyamokkal. Ide csak egy kis fuzetert mentunk be, ami napokra bontva tartalmazza a varosban talahato baba-mama klubok helyszineit, idopontjait es arait.
Innen arra a jatszoterre mentunk, amit a kozpont melle epitettek par honapja. Kicsit esos volt az ido es nagyon fujt a szel, de igy is meglepo volt, hogy rajtunk kivul egy lelek sem volt ott!
Azert en elveztem a dolgot, meg sirtam is, amikor hazaindultunk.




A setank csak egy oras volt, ahogy mostanaban szinte mindig. Sokat vagyunk bezarva, pedig nekem nagyon mehetnekem van. Igy a szofogadas se megy igazan. Na meg Ruben neveleseben is probalom kivenni a reszem, amit anyank egyaltalan nem dijjaz. Vagy ha eppen nem azon ugykodom, akkor utanzom ocsit! Kedvenc jatekunk a 'ki tud nagyobbat sikitani?' Es vajon ki tud ennek a legjobban orulni? Persze, hogy anya!!!

3 megjegyzés:

admin írta...

Angol és magyar egyszerre és keverve? :-))
Érdekes, hogy Magyarországon szétbontanak minden fémből készült játszóteret és helyette fából építenek újat (már ha építenek..), nálatok pedig mintha nem így lenne. Ez az újonnan épített sokminden elég fémesnek tűnik... Nálatok nem veszélyes, csak Mo-n...??? :-o :-S

Névtelen írta...

Nagyon tehetséges kis művésznő vagy! Ne hagyd abba a zajzolást!
Nálunk az új játszótér fele ilyen jó sincs, mégis rengetegen gyerek van rajta. Ha úgysem használják, hazaküldethetnéd....a fiúk örülnének neki. :)
Alida

csupella írta...

Én is imádom a könyveket,és rajzolni is.Épp ma hitetlenkedett anya az általam rajzolt traktor fölött.Nem hitte el,hogy egyedül csináltam.Pedig igen,majd meg is mutatom.Épp olyan szép,mint a te lufijaid:)
Nagyon jó kis játszótéren voltatok,nem csoda,ha kiakadtál,hogy haza kellett mennetek:(
pusz