2009. szeptember 28., hétfő

Koszos csuszda, 'thank you' - Lori

Suli! Szoval az itt ugy van, hogy 4 eves kortol. Elokeszito (ovi) 3 eves kortol, a mar kivalasztott iskolaban. Ez fel napi elfoglaltsagot jelent, vagy delelott vagy delutan. Es amig 3 nem leszek, addig is van heti egy ora 'beszoktatas', ami nekem minden csutortokon 10-11-ig lesz. Van persze ovoda is mar par hetes kortol, de azert szep kis summat kell fizetni. Lehet kerni tamogatast is, de egyelore nekunk meg szoba se jott. Esetleg akkor, ha mar en egesz nap suliban leszek, Ruben mehet oviba, mig anya meg melozni... ez meg azert odebb van.

Mar 2. alkalommal voltunk vasarnap az apa dolgozoja mogotti jatszoteren, amiota ismet iskola szezon van. Eddig nem tunt fel, csak most, hogy ilyenkor nagy foci meccsek vannak a jatszoter melletti palyakon. Egeszen kicsiktol (kb 6 evesek) felnottekig. Nekem kicsit zsufolt volt a dolog; egy ido utan onkentesen hagytam ott a tomeget es mentem ' setalni'. Ja, es a csuszda mar masodszor volt leontve! Anya tokre merges volt, mert nem erti, hogy ebben mi a plane!!! Elso alkalommal cukros uditovel, mig most csokis itallal. Nem kicsit koszos lettem...

Azert egy jo hir is! Megtanultam megkoszonni a dolgokat!!! Elso par alkalommal nem tudtak eldonteni a szuleim, hogy mit is mondok, de vegul apanak esett le a 20 filleres, mivel csak angolul mondom, hogy 'thank you'.

2 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

:) Kis ügyeske!!! Hogy fogsz te hamarosan folyékonyan beszélni mind a két nyelven! :) Értjük az ovi-suli dolgot, köszönjük a fejtágítást. :) Nem ismerjük az angol rendszert. De biztos élvezni fogod, kíváncsian várjuk!
Ez a csúszda dolog meg tényleg nagyon bosszantó! :s
Puszi

Olivia ℇ Alexandra írta...

Nálunk is 4 éves kortól van suli, én is megyek jövő ősztől!
Nem csoda, hogy mérgesek vagytok a koszos csúszda miatt, én már attól is elkeseredek, ha vizes az eső után! :-S