2009. szeptember 22., kedd

Jo alvoka - Ruben

Egy ideje egyre jobban jon ossze az alvokam. Reggel 5-6 korul kelek enni, majd 7-kor enekelek egyet szuleimnek azzal a magas, sikitos hangommal, vegul elfaradok es alszok kb 9-ig.
Delelott kimegyunk, a kocsiban kicsit szendergek. Itthon kora delutan lerakjuk Lorit, bulizok a nappaliban, majd 3-4 korul bealszok egeszen 7-ig. Igy mar jol vagyok a furdesig, vacsoraig; megkapva az extra adagom is.
Ma volt apa elso szabadnapja itthon. Lenyegeben a semmivel ment el. Nagyon keson keltunk, kimenni is csak fel 12-kor sikerult. Bejartuk a varost, vettunk teli kabatot apanak, anyanak, majd fel 3-ra hazaestunk. Lori ment is aludni az uj, szirenazo autojaval. En kesobb csatlakoztam hozza, apaval egyutt.
Este pedig kiveteleses anyaval furodtunk egyutt, most eloszor!

3 megjegyzés:

admin írta...

Ti már együtt fürcsiztek nagy kádban?
Rubenre sem lehet egy szavad sem. Sokat alszik. A délutáni alvása is elég jó (3-4 órát szunyál!).
Amúgy nem tudom, mi az a púp Máté fején, már ott van egy ideje, de csak akkor látszik, ha hasonfekve úgy felfelé néz. Legalább is még máskor nem vettem észre, de a múltkor már engem is aggasztott a dolog...
Szerintem ne is nagyon keresgéld a kenceficét, mert nem hinném, hogy használ valamit. Szerintem nekünk nem. 1-2 pillanatig lehet, hogy hűsít, mert mentolos, de aztán semmi, ráadásul nem tetszik Máténak, ahogy kenegetem, mert fáj neki.
T.

Olivia ℇ Alexandra írta...

És jó volt a pancsi?
Nagyon édesen pózolsz a labdával ezen a képen!
:)

Kristóf és Maja írta...

Ilyen semmittevős napra is szükség van ám! :) Örülünk,hogy anya megtalálta a helyes módját annak,hogy estére ne ájulj be a cicin és éjjel tudjon mindenki aludni!
Puszi