2009. szeptember 10., csütörtök

Sheffield - Lori

Mostanaban hol gyongyoru idonk van, hol nagyon borongos, szeles. Szerencsere az elmult napokra inkabb nyar jutott, mint osz.
Hetfon peldaul olyan jo ido volt, hogy 3 jatszoteret is bejartunk a delelotti es delutani setalasaink soran. Igaz az utolso, az uj jatszoter volt, ahol most nagyon sok gyerek volt. Anya kicsit 'felt' is, mert ez tipikusan olyan resze a varosnak, ahol a szegenyebb, sokgyermekes csaladok laknak. Rossz volt, mert hangosak voltak, verekedtek, szitkozodtak, kiabaltak... Felnott vagy ketto volt ott, de ok meg a sajat gyerekeikre se szoltak, ha rosszat csinaltak. Szoval anyank ugy dontott, hogy oda max csak akkor megyunk legkozelebb, amikor suliba vannak a gyerekek es nem utana.
Kedden semmi kulonost nem csinaltunk, csak egy kicsit ujjszoposan meset bamultunk:)Szerdan aztan vegre apa is szabad volt, 9 munkanap utan! Elmentunk Sheffield-be csavarogni. Eloszor a varosban csaszkaltunk, de apa azt hamar megunta es inkabb abba a hatalmas bevasarlokozpontba mentunk, ami egyike a legnagyobbaknak Europaban, a Meadowhall. Mar tavaly voltunk itt egyszer, de akkor meg felig Ruben-mentesen.
Utunk fo oka ruhavasarlas volt nekem es kicsit mindenkinek. Kaptam egy rakat hosszuujju polot, szoknyat (aminek itthon szetment a cipzarja), nadragot, kiskabatot; mig ocsi polokat, inget, kabatot, hatalmas torulkozot, keszsegfejleszto labdat, kesztyut; anya egy par piros cipot es apa pizsamat! Szoval mindenki jol jart, csak a babakocsi nem, cipelhette a sok szajret.
Ketto korul ebedeltunk egy kis etteremben. Pont akkor ehezett meg Ruben is, igy anya kibontotta a hajat, felrantotta a polojat es gyorsban mellre csatlakoztatta, mig vartunk a kajara.
En is kaptam most kulon tanyeron gyerek menut, ami -szuleim poros emlekei szerint- eletemben eloszor tortent meg!!! Eddig ugye a semmi eveszetemmel nem volt ra igeny, de most nagyon ugyes voltam, mert alig hagytam valamit a tanyeromon.
Meg egy dvd boltba beneztunk, egy cukros standnal megalltunk, majd mentunk is a vonathoz.
Hazafele meg beugrottunk egy elemiszer boltba is, ahol en mar nem birtam tovabb es bealudtam. Mikor vegeztunk a vasarlassal, apa hivott taxit, anya meg szep lassan hazatolt minket. Itthon meg kicsit aludtam, de apa gonosz mod nem hagyott sokaig.
Vegul ismet egy kozos furdessel zartuk a napot.

1 megjegyzés:

admin írta...

Étteremben mindenkinek jobban esik a kaja!!! :-)
Jó ez az együtt-ujjszopogatós kép! :-)
Timi