2009. szeptember 16., szerda

'Itt van az osz, itt van ujra...' - Lori

Par napja mondta anya, hogy 3 het mulva jon a mama es Jeni! En azota nem gyozom csekkolni az utcat, az eget (repulo ugyben), hogy hatha meglatom oket.

Mult het penteken volt reszunk olyan szep idoben, hogy csavarogtunk egesz delelott. Ugy indultunk el, hogy csak nezelodunk, de szerencsere megnyitott egy uj bolt (pont aznap), es nem hagyhattuk ki! Csak korulnezes okan mentunk be, de nem tudtunk ures kezzel kijonni! Apa ugy orult a konyhai reszlegnek, mint majom a farkanak, mert tele volt fuszerekkel, amiket amugy nehez beszerezni. Anya is boldog volt, hisz vegre talalt egy szilikon kenyerformat suteshez, mig en 2 fa jarganyt kaptam, egy vonatot es egy teherautot! Hat igen, nagyon csajos dolgok, de vagy 2 ora keresztul elvoltam veluk itthon.
Este apaval bohockodtunk egy jot.
Masnap mar nem volt apa, ettuk az elozo napi maradekot. Anya mutatta, mi van. En kicsit valogattam, majd magam ele huztam a salatat es azt kezdtem el enni. Anya csak lesett (vagy sajnalta? ), mig en begyurtem egy kis paradicsomot, porehagymat, mozzarellat es feta sajtot!
A bilizes teren nincs sok valtozas. Minimum 1 liter folyadekot megiszok egy nap, aminek koszonhetoen fel orankent pisilek; neha csak 3 cseppre is, de raulok a bilire. Mar volt, hogy szaraz pelus kerult le rolam a delutani alvast kovetoen, sot, ma a masfel oras setalasunk utan is szaraz maradt. Viszont a tegnap ejszakait ugy huztam a ket labam kozott reggelre, mert mar annyira tele volt.
Kakilni csak bugyiba vagyok hajlando. Anya remeli, hogy mostanaban nem lesz hasmenesem.
Bar a hetvegen volt par adag, ami kicsit huzosra sikeredett, ki is pirosodott a popsim. Erre en minden pisilesnel azt hajtogattam, hogy 'kek, kek, kek', mutogatva a hatsom fele. (Ez az egy szin letezik szamomra)
Ma delelott sikerult larazni ocsit, mert apa csak 2-tol melozott. Igy csak mi, csajok mentunk vasarolni. Elso korben egy fonal boltba, amit meglatva rogton szajkozom, 'mama', mert anno vele jartunk oda. Nekunk most egy cipzar kellett az uj szoknyamba, a tonkrement regi helyett. Utana a kedvenc boltomban vettunk joghurtos ananaszt, mandulat es szaritott banant. Majd elugrottunk asvanyvizert es vegul gyumolcsert hazafele a piacon. En vegig szupi csajkent viselkedtem, szepen elkoszonve minden boltban, okosan anya mellett setalva... Csak akkor szakadt el a cerna, mikor mar megpakolva bandukoltunk hazafele es en egy jo nagyon taknyoltam.
A setalasaink soran szedtunk mostanaban egy csomo levelet, gesztenyet, bogyot. Ime az elso remekmuvem, amiben anya is segitett.

4 megjegyzés:

admin írta...

Hali!
Na végre már, hogy itt vagytok! :-))
Túléltük az éjszakát, így aztán -kissé megfáradva-, de olvasok ám!
Szóval: nem tudom, milyen ötletre gondoltál, amit "elloptál", de csak egész nyugodtan, hátha bejön! Nem tom, mi az, tényleg... :-o
Majdnem kicsi lett Lorinak a rajzlap, alig fér el rajta az a nagy "tenyér"! :-))
És hát igen, vannak Rubennek is olyan érdekes képei,amiken össze-vissza kicsavarodik...stb, úgyhogy majd feladom Mátét repülőn és odakötheted Rubenhez! :-p :-))
Amúgy a Te gyerekeid is műveltek már a Mátééhoz hasonló, iszonyatos nagy sikításos, visításos ordítást? Nyugtass meg, hogy ez "normális", és ha nagyon fáj nekik, akkor ez van..
Pussz nektek! :-)
T.

admin írta...

Nem is olyan jó a hátterünk, főleg, hogy tegnap anyum azt mondta, hasonlít a virág a dögkaktusz virágára... Asszem cserére szorul...! :-S :-P
Ja, hogy a térképről van szó! Nem értettem, mit csináltunk mi a földön, mert az oké, hogy ott szoktunk játszani... :-))
Ja, jó az a térkép, kiderül, honnan olvasgatnak. Engem is találtak meg már Nagyfügedről is, de hogy hogy??? Na meg Nagyréde (én ott laktam), de nem adtam meg senkinek a blogcímet...
Ti hol is laktok? Mert van egy Mansfild-em és agy Watfordom. Az egyik Te vagy, a másik meg Apa unokatesójáék, csak sose tudom, ki hol lakik...! :-o
Na igen! Szerintem 1 év múlva már mi is a földet bújva járkálunk és gyűjtjük a lepotyogó terméseket! Ez a sorsunk! :-D
Tényleg jól bírta Máté reggelig, de erre is számítottam. Általában ennyit szokott "éhezni" éjszaka. Bár aludni csak este 8-kor aludt el.
Szerencséd van a gyekőceiddel, hogy megúsztátok a hasfájást! Nagyjából én is szerencsés vagyok, mert nem mindennapos a dolog, éjszaka csend van (eddig) és tudja, mikor van éjszaka! Egy prof. szerint (aki egy ismerős ismerőse...) a nyálkás véres kakát baktérium okozza tutira. Így aztán most törölgethetek mindent, főleg Máté kezét, és mindenkire rá kell szólnom, hogy csak a legalaposabb kézmosás után nyúljon hozzá. De hogy ennek a rettentő hasfájásnak mi az oka? Lehet hogy az is a bacik miatt van, ahogy átmegy a rendszeren? Nem tom....
Amúgy látom én, hogy az ott egy gesztenye levél, de olyan mint egy többujjas nagy tenyér! :-))

admin írta...

Lehet, hogy Máté hamar fog mindent csinálni, de nem biztos, hogy megelőzi Rubent! Máté csak nagyon akarja, de nem halad sehová..., Ruben meg kivárja szépen mindennek az idejét. Minek fárasztaná magát, ha még úgy sem megy... :-) Ő sokkal nyugodtabb, Máté meg kis izgága, nem tud nyugton maradni. Lori milyen volt? Gondolom, Ő is szépen, nyugodtan, mindent a maga idejében csinált....

Olivia ℇ Alexandra írta...

Gyönyörű lett a műalkotásod! Igazi kis művészpalánta vagy. Gratulálok!
:)