2009. augusztus 31., hétfő

Csak 'aktivan' - Ruben

Probalkozom, probalkozom, de csak olyan lusta mod, mint anno kedves noverken. Van olyan nap, hogy egyfolytaban forgolodom; neha csak oldalra, neha hasra, sot mar volt, hogy tovabb, hatra is. Maskor meg egesz nap csak fekszem, mint egy darab fa.

Apaval egyik nap mentem egy kort Lori Micimackos repulogepen. Olyan jo buli volt, hogy meg a nyelvem is kint maradt.


A hetvegere viszont elment az haj, de jo nagy kedvem. Kisse sajnos mindannyian megfaztunk, ahogy visszajottunk a huvosbe, de rajtam jott ki a legjobban. Szombaton voltam a legrosszabb paszban; szemem, nozim, nyalam egybefolyt.

Nehezen tudok az orromon levegot venni, amire hasznaltunk orrcseppet, de se hatekonynak nem tunt, se finomnak, a fintorgasaimbol itelve. Igy anyam visszatert a jol bevalt anyatejes csopogtetesre, ami egesz jol mukodik. Igaz nagyon nem szeretem, ahogy barmi is kozelit az orromhoz, nem ugy mint Lori, aki kicsikent elvezte, hogy egy csepp a szajaba, egy csepp az noziaba ment, es ettol jo nyugodt maradt, mig anya vegzett. Engem 4 kezzel se lehet lefogni, es egyszeruen kiraz a hideg, ha a tejci ilyen formaban eri a szam!

3 megjegyzés:

admin írta...

Na szegények! Szerencsére Máténak nem folyt ennyire, neki inkább sűrűbb volt. most akkor harcolhatsz Te is a "folyadékokkal" ... :-O
Tényleg nagy volt már Lorinak a haja, még jó, hogy kilátott alóla! A rosszaságot nem vágtátok le a hajával együtt??? :-D
Na de úgy szép az élet, ha zajlik! :-)
Én megbántam a fotóst, mert iszonyatosak a képek! Ez egy humbuk fotós volt, így én is el tudnék menni fotózni. Ne hívjatok senkit, inkább egy rendes üzletet keressetek fel, ha képeket csináltatnátok!!!
Hogy a fenébe működik neked ez a sablon??? Pont ezzel szemeztem már, de nem sikerült feltennem!!! Tényleg béna vagyok hozzá..., így maradt minden a régiben.... :-O

Kristóf és Maja írta...

Jaj ti szegények! Nem tetszett a szervezeteteknek a melegből a hidegbe csöppenés.Gyógyulj meg gyorsan Ruben!A komótos forgolódást pedig ne nagyon sajnálja anya.. akkor jön neki a nemulass, ha majd kétfele szaladhat utánatok.Puszi
Szilvi anyu

csupella írta...

Nagyon cuki vagy a képen!Szép nyelved van!:)
A taknyi viszont nem annyira szép,úgyhogy kívánom,hogy gyorsan meggyógyulj:)