2009. augusztus 1., szombat

Védőrács - Lori

Még mindig nem eszek normális kaját:( Vagy inkább már megint nem. Csak a tejtermékek, gyümölcs, édesség, édesség és édesség jön be!
Csütörtökön végre megszabadultunk Ruben kicsi ruháitól. Itt Angliában nem menő ez a ruha tovább adogatós dolog, de apa nagy unszolására egy pocakos kolléganője csak beleegyezett. Vittük is a cuccot, én és az apám! Anya előre szólt, hogy engem ne vigyen, mert hiába van a munkahelye 5 percre, ha én vitetem a popsim mindenhova és még azzal a 2 nagy szemeteszsákkal is meg kell birkóznia!!! Jött is hamar a telefon, míg anya szoptatott, hogy megálltunk, mert apám összes füle kettéáll. Végül az otthoniakkal kiegészülve, én boldogan a babakocsiban trónolva, már minden szép és jó volt.
Ezután vásárolni mentünk. Azaz csak anya és Ruben, mert apa egy ’hoppá most jut eszembe, a haverok várnak a pubban’ szöveggel lelépett velem. Később ők is csatlakoztak, megebédeltünk, majd a biliárd bajnokunkat hátrahagyva, hazaballagtunk. Mindenki elment aludni, egészen 5-ig, mikor apa beállított népes táborával. Úgy döntöttek, hogy nálunk söröznek tovább, némi grillezés mellett! Hogy én ezt mennyire értékeltem!!! Egész este kint voltam; szövegeltem mindenkinek, vittem ki a kincseim, ettem a nagyokkal (szigorúan csak zsömlét).
Este jó fáradt is voltam, hamar kidőltem. Aztán ledőltem! Nem lett odatolva az ágyamhoz a rácsos ágy, és bizony nagy ívben landoltam a földön. De legalább meglett a hatása, másnap vettünk egy védőrácsot!

5 megjegyzés:

admin írta...

Hányszor kerültem én is padlóra gyerekkoromban...! Egy idő után már egy vastag takaró be volt készítve, hogy ne fájjon az esés. Annyira aludtam mindig, hogy fel sem tűnt, hogy zuhanok, jó volt nekem a földön is! :-) Jóanyám meg nem győzött pakolgatni a helyemre. :-P
Timi

Olivia ℇ Alexandra írta...

Én is imádom, ha vendégek jönnek, olyankor én is pörgök megállás nélkül!
Jó ez a védőrács, enélkül én is minden éjjel a földön kötnék ki!
Puszi

Olivia ℇ Alexandra írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Olivia ℇ Alexandra írta...

Oké, közben rajöttem... de azért köszi. :-)
(Ezt is töröld ki.)
Kata

Bea írta...

Jajj már azt hittem hog yvan vagy 8 oldal amivel elmaradtunk,de szerencsére nem.
Lori édes vagy hogy így segítessz anyának!!!Ruben,nem lehetett semmi az a kakis dolog.
Bencikusék