2009. augusztus 27., csütörtök

Magyarország - 13. nap (Lori)

Csutortokon apanak mar nagyon mehetneke volt haza. Kezdett azon izgulni, hogy minden rendben lesz-e?
Anya ekkor meg maga volt a nagy nyugalom, el is hatarozta, hogy csavargunk egy utolsot. Szilvi anyutol kapta az otletet, hogy nezzunk el a Medve-farmra.
Delutan indultunk el, es terkep nelkul rogton odatalaltunk. (Igaz egy bacsit megkerdeztunk Veresen, hogy jo fele megyunk-e?)
Leparkoltunk, majd elindultunk a medvek fele. Messzirol mar lattuk is, hogy hol vannak Kristof manocskaek. Anyaink reszerol nagy volt az orom; nekunk meg inkabb a medvek tetszettek.
Vettunk mi is mezet es egy nagy fakanalat a hordobol, majd nekilattunk megetetni az osszes brumit.

Kristoffal:


Korbesetaltuk a farmot, megneztuk a farkasok is. A vegere el is fogyott a mez, bar apa egy ido utan egyre tobbet nyomott ki a maciknak, mert tulsagosan racuppantam a nyalogatasara.


Vegul meg egy kis vonatosdi is belefert, bar csak rovid ideig, mert Ruben jelezte, hogy elege lett az egeszbol.

Este ocsit lepasszolva elmentunk az augusztus 20-i helyi fesztivalra. Mar menet kozben sok lufis gyereket lattam, amitol alig birtam megulni a fenekemen. Nem is varattak sokaig a szuleim, az volt az elso dolguk odaerve, hogy vegyenek nekem egy nagy rozsaszint.
Kesobb eszrevettuk, hogy a kastely parkan van felallitva a vidampark. Nem lehetett kihagyni, kiprobaltam a forgo autot es a vonatot is.
(A vonaton is vegig fulig ert a szam, de nagyon elmosodtak azok kepek. Itt epp ki kene szallnom, de nem akarok.)

Utana halasztam kicsit anyaval,

es edesseget tomve a bucimba rock zenet hallgattam.

4 megjegyzés:

admin írta...

Nagyon jól telt nektek ez a két hét itthon...
És milyen regeteg képetek lehet! :-))

Annyit agyaltam, hogy hogy szúrtál be videót..., mert valahogy én ehhez béna vagyok. Aztán rájöttem, hogy én az újabb szerkesztőt használom és azon nincs ott a "videó hozzáadása" ikon. Már a videa.hu-ról akartam beszúrni (na de még oda is mire feltöltöm, meg még beszúrogatni is...). Megnéztem közben a régi szerkesztőt és lám... egyszerűbben is lehet. Most már csak az a baj, hogy 1-2 videó elveszett a nagy semmiben a winchester meghibásodása miatt..., így nem sok maradt. :-(

admin írta...

Hát igen, tök jó tényleg, amikor így csodájára járnak a gyerkőcöknek! Főleg majd akkor, amikor jobban nyomkodható állapotban lesznek. Én is mindig azt hallom, hogy "csak legyél kicsit nagyobb, úgy megnyomkodlak!" :-)
Lehet, hogy Rubennek nehezebb a poci miatt gurulni, de legalább nyertél vele időt! :-) Neked később kell minden percedet azzal tölteni, hogy viszafordítsd, ha már nem bírja. :-) Amúgy én is úgy megnyomkodnám Rubent, mert olyan jó kis hurkás!!! Nekem Máté csak nyúlik, alig van rajta huri-muri...

Gabriella írta...

Ugye, milyen gyorsan elmegy az a pár hét. Remélem a repülön minden rendben lesz. Anyának bizti szokni kellesz megint azt a sok esöt a jó kis nyár után. :-))))

A kérdéseteket megválaszolva: január 22-re vagyunk kiírva. Nagyon jól vagyunk, igazán nincsennek panaszaim. Vagyis egy van: nincs idöm semmire!!! A napok csak úgy rohannak el mellettünk. :-))))

Sok - sok puszi, Daniella és anyuja

Kristóf és Maja írta...

Akkor hiába voltál a maciknál fáradt, még egy jó kis móka várt rád? :) Hát én az ilyen vidámparkokat annyira nem szeretem, a dodzsem max. :) De te nagyon ügyi voltál!!!
Puszi