2009. augusztus 5., szerda

Már csak 2 nap! - Ruben

Már csak 2 nap és repülünk! Apa még mindig aggódik a sertés-influenza miatt, de anya azt mondta, hogy őt semmi és senki sem tarthatja Angliában.
Lori sokat beszél a repülőről és egyre csak a mamát hajtogatja.
Anya feje egyenes arányban fáj egyre jobban a napok csökkenésével. Már kis papirkákkal mászkál, hogy ne felejtsen el semmit.
Én meg csak vagyok, bár megint rossz passzban. Az időjárás lehet a ludas, mert hiába esős, fülledt a levegő, ami nekem nem jön be.
Vagy inkább az oltásra fogjam? Az tény, hogy a nővérke nagyon gonosz volt, hogy 3x is megszúúúúrt! Nehezen nyugodtam meg, anya se kellett, csak a babakocsi, ami gyorsan elrázott. Este azért kaptam fájdalomcsillapítót, amit legutóbb röptiben köptem ki. Most viszont ízlett, cuppantottam is utána egyet. Az éjszakával nem is volt baj, aludtam, mint a bunda. De a nappalok… megint kicsit sírosak.
Tegnap még a tesóm is megagyalt. Anyával a szobájában játszottak teadélutánost. Mondta anya, hogy ültesse be a székekbe a majmot és a kutyust, addig hoz nekik poharat és tányért. Még csak 5 másodpercre maradt Lori egyedül, de máris nálam volt és ráhúzott egy nagyot a homlokomra. Nagyon, nagyon fájt; csak úgy zengett tőlem a ház!
Így szoktuk boldogítani egymást anyával:

6 megjegyzés:

admin írta...

Halihó!

Látom, jó testvérhez méltón oda-oda csap egyet Lori a kisebbnek... :-O Előbb-utóbb majd fordul a kocka! ;-)
Csak nyugi, hamar itthon lesztek!!!! :-)))
T.

Bereczky Nóra írta...

Sziasztok!!!
Már korábban olvastam rólatok a Babaszobán, most pedig itt is bekkukantok hozzátok, ahogyan időm engedi.
Aranyosak és szépségesek vagytok rendkívül, és mindig csodállom a két gyerekes anyukákat, főleg azokat akik sütnek-főznek, s így nevelik gyermekeiket.
Már alig várom, hogy Nórikával mi is együtt süssünk, főzzünk, mert én is imádok.
Jó utat nektek!!!Nórika és anyukája

Kristóf és Maja írta...

Drágaim, dehogynem akarunk találkozni veletek!!!! És nem haragszunk, sőt, tegnap itt jártunk és anya bejegyzést is írt. Erre most döbbenten olvassa Debi anyu sorait és jön, eresi az írását, erre sehol semmi... :( Azt a rézfán fütyülő réz angyalát neki!!!! :(
Bocsánat.. de az elmúlt időben kicsit nem is ültünk itt..

Kristóf és Maja írta...

És ez a fránya rendszer túl hosszúnak titulálta amit írtam és biztos azér tnem küldte el tegnap sem.. Én meg nem is néztem utána!
Szóval várjuk anya hívását és nagoyn szeretnék veletek találkozni.
Szilvi anyu száma: 20/466-9859

Kristóf és Maja írta...

És akkor a tegnapi hozzászólást is leírjuk újra azért is! :)
Drága Lorika, ne bántsd a kicsi Rubent, hisz ő istenít ám téged! TE leszel a nagy és okos nővérkéje akire fel fog nézni mindig! Szeresd őt! Debi anyu pedig ne idegeskedj. Biztos hogy mindent összecsomagolsz, amit meg nem azt meg majd megveszitek itthon. :) Kellemes repülést és sok nyugalmat!
Puszi
Kristóf és Maja na és Szilvi anyu

csupella írta...

Nagyon édesek vagytok anyával!:)
Sajnálom,hogy Lori nem bánik veled kesztűs kézzel,de sebaj,egyszer eljön a te időd is:)
A szuri miatt is együttérzésem:(
Jó szórakozást Magyarországon!