2009. augusztus 7., péntek

Magyarország - Lori

És eljött a nagy nap, ma indulunk!!! Én folyamatában mamázok, hiába mondja anya az össze tesója, unokatesóim nevét, nekem csak a mama jön be.
Bepakoltam az én kisbőröndön is. Kaptam bele nadrágot és pólót, de mivel úgy gondoltam, hogy koszosak, beraktam őket a mosógépbe, ahol anya csak este vette észre a kikandikáló nadrágszáram.
Apával jót bohóckodtunk pár napja. Az anyától lenyúlt térdzoknikat húzkodtuk a fejünkre! Annyira jó buli volt, hogy csak úgy szakadtunk a röhögéstől.


És hogy elfogyjon a tejföl, még sütöttünk is egy sajtos sütit. Az tetszett benne, hogy megint formákra szaggathattam a tésztát. Első tesztelésre nem ízlett, de vacsira benyomtam 4-et!


És akkor pusza mindenkinek, 2 hét múlva jövünk vissza!

5 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

De ügyik vagytok anyával! És ez a harisnyahúzogató játék se rossz.. :) Viccesek vagytok! Kis bankrablók..
Puszi és jó pihenést!

Bea írta...

Nagyon nagyon jó utat,és kellemes nyaralást!!!
Lori sztem nagyon ügyesen rajzolsz!!
Rubenkém jajj szegény,már biztos nem is fáj a szurid.
Puszi:Bencikusék

Olivia ℇ Alexandra írta...

Jó nyaralást! Érezzétek jól magatokat!
Puszi
Olivia

csupella írta...

Érezzétek nagyon jól magatokat!
A harisnyás dolog tényleg vicces!:)

anycii írta...

Sziasztok!
Látom szépen fejlödtök. Örülök hogy megtaláltalak itt titeket. Sajnos nekem,nem hogy nem jön be az új babaszoba,de még arra sem jöttem rá,hogy müködik. Ugyanis senkit nem találunk meg akit eddig olvastunk. Hiába írom be jól megszokott neveket. :(
Reméljük jól telt az utazás.
Sok puszi! Ádám és Szilvi