2009. augusztus 28., péntek

Vissza a megszokott kerekvagasba - Lori

Vagy nem?
Apa dolgozik, mi meg itt szenvedunk az angol nyar adta gyonyorokben. Neha ugy fuj a szel, hogy a hajunkat is leviszi; maskor zuhog vagy epp csak sut a nap, de akkor is max 20 fokos homerseklettel.
Szombat reggelre olyan voros volt a popom, hogy sirtam, ha valaki hozzaert. Anya ugy dontott, hogy csak bugyit kapok; levitt a nappaliba, bekapcsolta a meset, kihozta a bilit es azt mondta, 'uljek ra, ha kell'!
Es ugy tettem. Anya mosogatas kozben csak arra lett figyelmes, hogy nagy orommel kiabalom: kaka, kaka!!! Meg meg is vizsgaltam a kezemmel, hogy biztosra menjek a dologban. Anyam nem gyozott dicsergetni, meg edesseget is kaptam erte.
Azota nincs megallas! Egesz nap bugyiban vagyok itthon, csak kimenetelhez, alvashoz es kakilashoz kell a pelus, mert az meg nem megy a bilibe. Ja, es nem hogy a 2 nyelvvel nem birkozok, de leegyszerusitettem a magyart is, csak a kaka szot hasznalom, pisire is.
(Pisiles kozben nem nezhet senki, nem hogy kepet csinaljanak!)

Az ujitasaim pedig: a etetoszekemen valo hintazas,


es az allando mosogatas.


2 megjegyzés:

csupella írta...

Én csak egy nyelven beszélek,mégis kakinak hívtam eleinte a pisit is:)
Pusz

Kristóf és Maja írta...

EGy kutya, a bilibe megy aztán meg a wc-be.. nem? :):):) Ügyes nagy lány vagy már!
Puszi