2009. augusztus 27., csütörtök

Magyarország - 9. nap (Lori) Hajdúszoboszló

Eljott az utolso napunk Hajduszoboszlon. Gyonyoru meleg reggelre ebredtunk, ami osszepakolassal, kulcs leadassal es a szamla kiegyenlitessel indult. Na meg egy nagy esessel a reszemrol. Anya laban estem at, amit nagy szaladasomban nem sikerult kikerulnom. Es miert ne jarolapra essek, amit jol megfejelve egy nagy pupot szereztem a homlokomra.
Indulas elott ismet egyenruhaba bujtunk, bar most Jenivel kiegeszulve.




Utana a strand fele vettuk az iranyt; most meg tobben voltak, mint szombaton. A masik gyerekmedencenel taboroztunk le, ahol deltol az a kicsi arnyek is elment, ami volt.

Ebednel nagyon egyedul akartam enni, amit apa hagyott is kb 2 percig, mert inkabb csak beleturni akartam az etelbe, nem megenni.


Ezt kovetoen sziesztaztunk kicsit, ami alatt olvastam Rubennek,

es -ugyan fenykepes bizonyitek nelkul- belepisiltem Tami kisvodrebe, anyam tanacsara.
Meg apaval csobbantam kicsit, de mar sokat hisztiztem mindenen, mert elfaradtam. Vegul fogtuk magunk, elkoszontunk a tobbiektol es visszsetaltunk a kocsihoz. Egyikunknek sem kellett sok ido, mint 2 zsak, kidoltunk.

A kocsiban keltem, orditva! Anya 2x is megallt a palyan, de hiaba, nem sikerult megnyugodnom. Vegul apa hatra ult kozenk, mivel Rubenre rajott a szimpatia siras.

2 megjegyzés:

admin írta...

Hali!
Úgy látom, jó buli volt ez a Hajdúszoboszlói nyaralás! :-))

Kristóf és Maja írta...

Sok volt a nyüzsgés meg a sok ember biztos. Elfáradtál és hát ez sírással jön ki. Ma Maja is alkotott egy órán keresztül, anya tanácstalanul nézett rá,mert fogalma sem volt mi lett a baja, de arra sem jött rá, mitől múlt el 1 óra múlva.