2009. augusztus 31., hétfő

Hanyas, hajvagas... - Lori

Attol tartva, hogy anyank unatkozik, probalom szinesiteni napjait.
Kedden peldaul 2 kiemelkedo huzasom is volt. Az egyik a fekete festekes tubus kinyitasa. Ruben epp szopizott, amikor unalmamban ott kutattam, ahol nem szabad. Megtalaltam a festekeket, amire anya felfigyelt. Mondta szep szoval, hogy rakjam le es ne is probaljam kinyitni, mert ugysem fog sikerulni. Hogy nem sikerulne? Szinte rogton rajottem, hogy kell kipattintani a tetejet! Repult is mindenfele a cucc; szonyegre, ram, agyra... Anya gyorsban felugrott ocsi mellol es a karomnal fogva levonszolt a furdobe, amit en persze hatalmas krokodil konnyekkel kisertem.
A masik eset par oraval kesobb tortent. Lattam Rubent, amint a kezeit probalja lenyelni. Gondoltam en is kiprobalom. Eloszor csak kohogtem, amivel nem voltam megelegedve, igy lejjebb nyomtam az ujjaim. Na ennek mar meglett a kovetkezmenye; jol felhanytam az ebedem! Anya gratulalt, majd gyors mozdulattal feltorolte a padlot, es mosogatott tovabb. Azota nem turkaltam a szamban.
Szerdan mar apa is itthon volt egy napra. Mire elkeszultunk, hogy kimegyunk, mar ossze is rakta anya oreg szamitogepet. Jo ideje szo volt rola, hogy elvisszuk egy bacsihoz, aki megszereli, mert mar nagyon beteg volt szegeny.
El is vittuk, de sajna a valasz lehangolta anyat; tul regi a gep, nem eredeti az operacios rendszer, megcsinaltatni kb fele annyi, mint egy ujat venni. Azert ott hagytuk, hogy kiirja nekunk dvd-re a kepeket, videokat.
Apa a hallottakon felbuzdulva egy nagy muszaki aruhaz fele vette az iranyt, azzal a szoveggel, hogy csak korulnezunk. A nezes olyan jol ment, hogy egy nagy dobozzal jottunk ki, anya kapott egy uj gepet! (Igaz a regiert meg mindig faj a szive, es az ekezeteket is nagyon hianyolja, hat meg a magyar Wordot.)
Itthon aztan fozocskeztunk. Nagy segitseg voltam a kenyergyurasban, bar nem orultem neki, hogy koszos lett a kezem:


Este pedig apa levagta a hajam! Anya azt hitte, csak viccel, de tenyleg bevallalta. En kaptam egy zacsko edesseget, hogy nyugton maradjak, apa meg nekiesett a fufrumnak.

Es ilyen lett! Ez mar masnapi kep, amikor nagy buzgon nyaklancot keszitettem tesztabol.

(A kulonbseg jol latszik a kenyeres kepen.)

2 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Édes vagy Lori az új séróddal! De hogy anya idegeit mindig próbára teszed? Borzasztóak tudunk néha lenni,igaz? ÉN tegnap a játszótéren hoztam a frászt anyára,mert egyik pillanatról a másikra már az út szélén álltam és kukucskáltam az autókat hogy jönnek-e. :o Na nem lettem megdícsérve. És képzeld, én sem szeretem ám ha koszos a kezem... :)
Puszi nektek!
Kristóf és Maja

csupella írta...

Nagyon csinos lett az új fru-frud.:)
Ugye,ugye,hogy milyen ügyesek vagyunk,és anyáék még nem hisznek eléggé a tehetségünkben:)
A kezekkel meg óvatosan,bár nem is tudtam,hogy ilyen veszélyes lehet:)