2009. augusztus 27., csütörtök

Magyarország - 10 - 11. nap (Lori)

Hetfon mar Aszodon keltunk, jo keson. Edinaek is ott maradtak meg egy napot.
Delutan be kellett mennunk Pestre, mert anyanak volt tobb elinteznivaloja (anyakonyvi hiv., bank). Persze szinte a legmelegebb napunk volt, mar a kocsi latvanyatol leizzadtunk. Az Okmanyirodas neni szo nelkul el akart minket vinni magaval haza! Azt mondta, hogy gyonyoruek vagyunk, es nem erdekli, ha rosszak is, de cserelni akar anyaval.
A bankban mar nem voltak ilyen kedvesek, pedig anya anno kollega volt. Sokat kellett varni, mig sorra kerultunk es akkor is nagyon lassan ment az ugyintezes. Nekem viszont jo dolgom volt, ott se akartam hagyni. Kialakitottak egy jatszosarkot, ahol ugy feltalaltam magam, mintha itthon lettem volna.
Kedden ugy dontottem, hogy segitek Rubennek felkelni. Leginkabb azert, mert le akartam rola szedni a folsom, amit azert kapott meg, mert addigra mar nem volt tiszta hosszuujju poloja.

Kesobb atmentunk Godollore, ugyanis a dm-be kellett volna mar lennie a rendelt kepeinknek. Az egyik tasak meg is volt, de a masikat ujra kellett nyomtatniuk valami miatt, igy anelkul jottunk el.
Utana korulneztunk a piacon, kaveztunk, reteseztunk, szokokutaztunk, viragoztunk, motoroztunk, Tescoztunk, majd hazamentunk.




Nincsenek megjegyzések: