2009. augusztus 28., péntek

Ujra itthon - Ruben

Az utunk a repertol nagyon jo volt. Lori el se aludtam a kocsiban, pedig mire hazaertunk, mar elmult ejfel. Apa meg pizzat rendelt, amibol alig fogyott. Inkabb bulizni volt kedvunk! Anya orult nagyon, meg meg is furdetett minket, ha mar ilyen virgoncok voltunk.
Lefekudni majdnem csak 2-kor sikerult, kelni meg mar 8-kor, kiveve apat, mert ot hagytuk 10-ig.
Szombat volt apa utolso szabadnapja, igy tul sok mindent nem csinaltunk. Elmentunk nagybevasarolni, majd haza.
Fozott nekunk, delutan mindannyian bealudtunk, majd este jatszottunk. Lori meg mindig nagyon durva volt, minden egyes alkalommal bantott, ha kozelebb jott.
A magyar utrol annyit, hogy nekem tetszett, nem zavart, hogy nem itthon vagyok. Jo sok minden ujat felfedeztem:
  • kostoltam ivoleveket,
  • kaptam almat, barackot szopizni,
  • eszrevettem, hogy vagy labfejem,
  • rajottem, hogy kell lehuzni a zoknit,
  • oldalra- es hasra is gond nelkul gurultam, ha olyanom volt (kb napi 1x),
  • sokat hisztiztem a fogaim miatt,
  • atvaltottam 5-os pelusra es
  • teljesen ledobtam a 68-as ruhakat.

Plusz nagyon egyutterzoen szinte minden alkalommal, amikor Lori sirt, en is sirtam vele! Bar ezt a szuleink valamiert nem dijjaztak annyira.

Ja, es az olcso pelus atka; szombatra mindkettonknek nagyon piros lett a popsija, Lorie annyira, hogy ki is sebesedett. Es ugy latszik ez kellett ahhoz, hogy elinduljon a szobatisztasag roges utjan... de errol majd o.

Kiderult kire is hasonlitok! Ez a baba anya batyja, Balazs 6 honaposan.
Ez pedig en, 4 es fel honaposan.

5 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Édes! :) De szegények, hogy megjártátok a pelusokkal. :( Anya nekünk rosszmannosat használ, és soha nem volt vele semmi gondunk.
Puszi

Névtelen írta...

Tényleg nagyon hasonlítanak egymásra. A beállítás is hasonló. Direkt így fényképezted, v ez a kép már megvolt?
Alida

admin írta...

:-) Tényleg van hasonlóság! :-)

Olivia ℇ Alexandra írta...

Tényleg van valami rokoni vonás.
De azért a nővérkédre is hasonlítasz egy cseppet!
Pusz

csupella írta...

Nagyon ügyeske voltál,hogy ilyen jól bírtad az utat,és külföldöt is:)
Szépen fejlődsz!
pusz