2009. augusztus 24., hétfő

Magyarország - 3. nap (Lori)

Vasárnap reggel mamázva keltem. Anya még előző este közölte, hogy ha gyorsan elalszok, akkor megyünk a mamához.
Mentünk is, amint megjött Benji nagybátyám, hogy kivigyen minket a rakat cuccunkkal Aszódra. Volt is nagy öröm, már nagyon hiányzott a mama. Csak az a sok idegen ne lett volna (nagybácsik, papa, szomszédok), kicsit megijedtem, és onnantól kezdve nagyon bújtam anyám szoknyájába.
A gyerekeknek viszont tetszettek, főleg Jeni, aki Tami után a legújabb áldozata lett nagy szeretet-özönömnek. Sajna ő sem viszonyozta úgy az érzéseim, ahogy én akartam volna, de nem adtam fel, amikor csak tudtam, simiztem, pusziltam, dögönyöztem, sőt hátra, arcra paskolgatva tovább ’szerettem’ őket.
Ebéd után kimentünk pancsolni. 5 unokatestvérem volt a mamánál, így Rubennel együtt (aki csak kis ideig fürdött) betöltöttük az egész medencét.

Délután jól kifáradva leheveredtem Alida nagynéném mellé, aki Taminak olvasott mesét. Tamcsi már rég meglépett, mikor én még mindig ott ültem, majd ültömben bealudtam. Az ősök meg csak lestek, mert ilyenre még nem volt példa, de hát előző nap nem aludtam délután és azért fárasztó volt az állatok nézegetése.
Kelés után benyomtam egy tortát,

majd kimentünk a játszótérre.

Anya tök zavarba jött, mert ahogy odaértünk, mindenki kedvesen köszönt. Itt kint ilyenben nincs részünk, nem vagyunk hozzászokva, de nagyon jól esett!

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Szilvi és Ádám! Tök jó, hogy ránk találtatok, de én nem tudlak titeket hol olvasni. A babaszobán keresem a naplótok, de kihoz vagy ezret, nem találom a tietek:( Ha irok naplót, akkor megirnád a cimet? Köszi, Debi

admin írta...

Helló-belló!
Jó, hogy újra itt vagytok! Azt hiszem, lesz miről írni, mert azért 2 hét Mo-n az nem kevés! :-)
Érdekes, hogy fura, hogy itt mindenki köszöngetett. Én 1x voltam Londonban, de nekem meg az volt a fura, hogy ott beszéltek hozzám folyamatosan. Elmentünk vmi szórakozóhelyre és ahogy nyomultam át a tömegen, mindenki dumált vmit...! :-) Persze az én angolom olyan tuti, hogy semmit nem értettem!!! :-O :-P
Puszi, Timi
Ja, és folytassátok csak a beszámolót!!!
Egyébként jó volt az a pár nap gyerekmentesen, persze közben nagyon hiányzott a kis lurkó! Még fáradtabb vagyok, mintha Pöpikét emelgettem volna.... :-D

admin írta...

Mintha kezdene ritkulni Rubennek a kis "punk-frizkója"... :-)))
Timi