2010. május 31., hétfő

Szivoszal - Lori

Vasarnap fel 10-kor ment el apa melozni, amin jol kivertem a balhet (Ruben is sirt), mert nem mehettem vele. Ott nyomultunk az ajtoban mindannyian, es orditottunk! Apa elvezte, anya nem annyira...
Vegul azert mi is kijutottunk, es nagyon is elveztuk az egy egesz nap bent maradas utan.
Csak setalni mentunk, kacsakat etetni, hintazni, mivel nagyon bolondos ido volt. Hidegnek nem mondhato, de annal szelesebb, ami miatt jol be lettunk oltoztetve.Hamar haza is jottunk. A nap tovabbi resze a szokasos modon telt, egesz nyugiban, amin anyank maga is meglepodott.
Este furdes elmaradt, senki sem hianyolta, helyette tobb meset kaptam.
Hetfon egy fokkal szebb napra ebredtunk. Apat ezuttal elkisertuk, amit tukon ulve vartam mar reggel ota, mivel nem akartam, hogy ismet lerazzon.
Ruben egesz sokaig fent volt, pedig boltban is jartunk, majd a messzi jatszoterre is elsetaltunk. Ott nem idoztunk sokat, mert anya nem birta nezni, ahogy 1 neni 8 atok rossz fiuval szetszedi a berendezest (beleertve a kukabol a szemet kidobalast...). Egy peksuti beigeresevel szivest, oromest elhagytam a terepet. A sutibol tesonak is jutott, aki egeszen a feleig ragta at magat, mire vegre ledolt a fejecskeje. Mig aludt, mi megcsodaltuk a mar majdnem kesz uj medencet, az alvo kacsakat, a jatszoternel szaladgalo kislanyokat, ahova en is gyorsan becsatlakoztam.
Itt jutott anya eszebe, hogy apanknak beigert nemi kolat, emiatt kicsit visszafele kellett setalnunk. Egy boltban meg is leltuk az itokat, de en egy masikba is bekereckedtem, amit nagyon jol tettem, mert egy nagy doboz rozsaszin(!) szivoszallal jottem ki!
Hazaig keservesen jutottunk el, hisz ocsi -felkelven- setalni akart, az osszes utba eso szemetet felszedven, mialatt en nyuglodtem, sirtam. (3 es fel orat mentunk, ami alatt alig ultem le!)
Itthon egy gyors levesnek esett neki anyank, amit be is lapatoltunk, majd masodik hijjan banant ettunk.
Lent, fent jatszottunk, majdnem bealudtunk, igy palacsintazasra adtuk fejunk.
..........Egyutt csikiztuk Ruben kikandikalo labat.............
Vacsi vegeztevel mar furdes ido is volt, ahol jo fel orat elidoztunk. En sirva jottem ki, mert mar semmi sem volt jo. Azert megvartam a meseolvasot, de megelegedtem 1 sztorival.
.
.
.
S legfrissebb hireink: 2 het mulva repulunk Mo-ra!!! Gondolatban mar pakolunk is... Aztan ha visszatertunk, megmutik vegre a koldokservem, hacsak nem leszek akkor ujra beteg. Es vegul egy 'szomoru' hir szamomra...megjott..., majdnem 2 ev kihagyasa utan!!! (Nem emlitve, hogy a gyerkocok kozott is csak 3 alkalommal volt... :) Lehet inkabb bevallalok meg egy manot? Csak viccelek, egyelore:) - szerk.

5 megjegyzés:

Sz-K írta...

A szoptatás vége ilyesmit is jelent, nálam 9+1 hónapig volt kimaradás amit imádtam, de jó, hogy nálad ilyen sokáig eltartott. Jó a csiklandozós kép. Üdv Judit

Mátébogyó írta...

Húúú, de hosszú ideig sétáltatok! Az új topánkádban már biztos jobban bírta a lábad, anya! :-p
Már épp akartam kérdezni, de a levélkémből mindig valahogy kimarad, hogy mikor akarsz már megint nagylány lenni! :-) Szomorú dolog ez, de ha végleg elmúlik, akkor meg megtámad majd minket az a fráánya banyakór! :-o
Olyan nagy már Ruben is! Nyújtod???
Én türelmes vagyok... De mikor írsz már??? :-)))))))))) Jól van, tudom..., majd ha időd lesz! Nekem egy gyerek mellett alig van, nemhogy neked 2 mellett!!!
Pusza!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Edesek a gyerkocok a kepeken,de sokat setaltatok hazaig hu nem lehetett kellemes.Lori szivoszalakat vasarolt de jokat fog vele majd inni.Mentek Magyarorszagra kirandulni vagy nyaralni?
Anya hat nem voltal beteg es ilyen ritkan van neked az nem lehet jo.
puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

De jó, hogy mentek haza, nekünk kimarad idén nyáron (nincs elég szabim), majd oktoberben megyünk!

Megértem szomorúságodat! En a szoptatás végén berakattam egy fogamzásgátló kapszulát a karomba, így nekem sincs mensim mióta szültem... és őszintén, abszolút nem hianyzik. Ha érdekel, nézz utána, Impanon a neve.
Puszi
Kata

Izabella:-Szabina es Julia írta...

blog dij var ratok,puszika