2010. május 14., péntek

Buli hegyek - Lori

Szerda reggel koran keltem, hisz meg 8 sem volt es en mar vigan csicseregtem. Hallottam, hogy anyaeknal megy a Kisvakond, igy gyorsban becsatlakoztam hozzajuk.
10-ig eljatszottunk fent, majd lejottunk reggelizni, apat kelteni. Mielott elindultunk volna, anya 'sirt' egy sort, hogy lassan leszakadnak a labarol a cipok, igy a bank utan elso dolgunk volt neki egy ujat venni!
Az ebedhez valokat megveve pedig mar uton is voltunk haza kb 1 korul. Ekkor ki is derult a nagy sietseg oka, apa sorozni volt hivatott az egyik kollegajaval, Timmel.
Azert osszedobta nekunk az ebedet, meg megenni is volt ideje, majd elkoszont azzal, hogy menjunk utana, ha akarunk.
Anya nekiallt eltakaritani a romokat, mostunk egyet, amit kiteregettunk es mar mentunk is utan.
Nagyon tetszett nekunk a pub, alig voltak, igy lehetett rohangalni. Kergettuk egymast, amibol volt eses is, de jol edzett ocsem alig reklamalt. Vittunk sok ragcsalnivalot, ceruzakat, szinezot, konyveket... A keson jovo Shara (Tim baratnoje) meg olvasott is nekem a Boribonbol.
6 orakor aztan Ruben nem birta tovabb es hatalmas szenvedesbe kezdett. Osszeszedtuk a cuccunk, elszaladtunk a boltba, majd itthon vacsiztuk es mentunk is aludni. Azaz en maradtam, mert Tim haverek jottek focit nezi estere, ahova nekem is be kellett csatalkoznom. (Jol osszenottunk a pub-ban.) Aztan fel 9-kor -sirva- kozoltem apammal,hogy 'Loli alszik'.
Csutortokon ovodaba kezdtunk. Sokan voltunk, akadt boven tarsam a bunyoban. Hiaba fenyegetett anyam, nem valtottam joba. Nem ereztem jol magam, es emiatt nagyon sokat kotekedtem. Semmi okan sirtam, kicsi dolgokon hisztiztem... Azert kibirtuk a vegeig, de elindulas utan hamar a babakocsiban talaltam magam. Akkor derultem csak jo kedvre, mikor meglattunk egy lufikat osztogato nenit!!! Pattantam ki a kocsibol, es bar szegyelosen, de hatarozottan a neni fele vettem utam. Ruben is kapott egyet, majd nagy oromeben elaludt vele. (En nem engedtem, hogy anya lefenykepezzen!)
A parkon at jottunk haza. A kacsaknak vittunk nemi szaraz kenyeret, de rossz kedvemben jol osszeszoritottam a zacsko szajat es mondtam nekik, hogy 'nincs kenyer, bebi kacsa nincs hami'. Azert elugrottunk hintazni is. Ott sem volt jo, hol ki akartam jonni, hol a hintaban akartam maradni. Vegul anya megunta es bedobott a babakocsiba. Uvoltottem, mint talan meg soha! Nagyon felzaklattam magam, csak sirtam, sirtam, mig vegul a haz elott elhallgattam. Bejove rogton lefekudtem az ulogarniturara es aludtam bo 2 orat! Azt sem vettem eszre, hogy kozben apa is csatlakozott hozzam, aki 2-kor vegzett.4 utan ebredtem, de nem mondhatnam, hogy sokkal jobb hangulatban. Fent eljatszottunk 5-ig, majd jottunk felkelteni apat. Hiaba szolongattuk, nem reagalt. Anya megmerte a cukor szintjet, ami veszesen alacsony volt, emiatt gyorsan adott neki edesseget. Ezen is kivertem a balhet, mert apa megette az EN nyalokaimat ugy, hogy nekem nem is jutott!!! Vegul beertem nemi joghurttal, mig arra vartunk, hogy apank eszhez terjen. Furdesre mar vele kiegeszulve keszultunk. Nem akartam menni, de a szerdai kimaradt miatt nem volt sok valasztasi lehetosegem. Vegiguvoltottem az egeszet, majd az oltozkodest is, de utana hamar csond lett, hisz nagyon faradt voltam.
Sajna az ejszakank rosszra sikeredett. Ejfel utan mar lent is talaltam magam apa mellett, mig anya Rubennel osszenove aludt, mivel ocskos alig kapott levegot az orran es csak anya parnajan tudott aludni.
Pentekre virradoan azert mindannyian vigan keltunk. (Na jo, talan anya kivetelevel.) Mar 9 ora volt, mire lejottunk, igy lekesve a baba-mama klubot, de anya annyira elvezte, hogy szepen, ugyesen eljatszunk egymassal, hogy nem akart veget vetni a jonak.
Apat elkisertuk dolgozni, majd csellengtunk egy sort. En ismet a 'semmi sem' jo hangulatomban voltam, de anya mindig talalt valami okot, hogy tovabb setaljak es ne sirjak. (Pl: megkeressuk a tegnapi lufis nenit, nezunk a mamanak valamit, veszunk inni, megyunk a kacsakhoz...)
Bevasarolni is elmentunk, ahol eszrevetlenul beszunnyadtam! Erre pont felkelt Ruben, igy anya gyorsan kicserelt minket, en kerultem a felso ulesbe, ocsi pedig ment alam az alsoba. (Lent kisebb a hely, ledol a fejem.)
Most is sikerult 2 ora hosszat aludnom, mire mar haza is ertunk es meg az ebed is kesz lett. Ehes nem voltam, de legalabb a kedvem okes volt.
Delutan aztan megeheztem, de a fott kaja nem kellett, virslit nyomtam, de abbol vagy 4-et!
Estere jo gyerek lettem, csacsogva, szepen jatszva. Furdes ellen nem tiltakoztam, meg az agyamba is siman befekudtem, ahol legalabb fel orat dumcsiztam a mackoimmal, mielott alomra hajtottam fejem.
Hogy mi bajom van, mi bujkal bennem, azt nem tudjuk, mert tuneteket nagyon nem produkalok. Kicsit melegebb voltam csutortokon, fajlaltam a pocakom, de ugyanugy volt normalis szekletem, es a hoemelkedesembol nem lett laz...

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jo kis napjaitok voltak.Ededesek vagytok a kepkeen ahol olvastok,meg ahol LOri alszik az apjaval,de a Ruben meg egyszeruen tunderi ahogy alszik azzal a nagy lufival.Jo kis mozgalmas napjaitok voltak.
Hat nagyon klasz hogy apa foz,hat jo lenne ha nalunk is igy lenne ,en mindig annyit kell gondolkodjak hogy mit is fozzek.
En is szivesebben jatszanek a gyerekekkel meg ilyesmi.
Hat Lori igencsak rosz hangulatodban voltal ha semmi nem tetszett neked es csak ugy dontel ki aludni,foleg hogy meg a kacsaknak sem attal enni,meg az oviban is veszekedtel.
De azert jo volt hogy neha jol eljatszodtatok a Rubennal.
OLyankor anya biztosan orul nagyon.
Kosz hogy akartok olvasni tovabbra is minket.pusizka

Mátébogyó írta...

Uhh, 4 virsli??? Annyi még nekem se megy! :-P
Szegény Lori! Hol jó a kedve, hol rossz: mint az időjárás! :-D
Azért ügyesen szuszókált 2 órát. Nem is egyszer!
Már annyiszor gondolkodtam, hogy hogyan fér el abban a babakocsiban 2 gyerek.... :-o
Ha egyszer kijutok Angolországba, majd meglátogatlak titeket! Elmegyünk majd pub-ozni? :-)
A torta szerintem nem lesz rossz, viszont alacsony lett. Nem tudom, hány cm-es a formám, de úgy láttam, hogy egy másfélszeres adag való bele (kekszet is kellett utángyártanom).
Eperrel csináltam, egyéb érdekesség hiányában...
Ja és már a vásárlást elrontottam: eleve kakaós kekszet vettem! :-))
Pusszancs nektek!