2010. május 17., hétfő

Elso grillezesunk - Lori


...............................Az egyik 'uj' ruham................................
Hetfon jo keson, fel 10-kor keltettek minket anyaek. (Addig fent kuksoltak 7-tol.) Apaval aludtam a foldszinten, mert meg vasarnap kora este kidoltem a nappaliban, ami kb 11-ig tartott, mivel sokat es sokszor felkialtottam, sirtam, rugtam de ugy, hogy fel sem keltem ra. Vegul apa felkeltett es elvonszolt pisilni, pedig nagyon ellenkeztem. A pisiles utan persze kipattantak szemeim, es nekialltam olvasni. Idokozben anyatol is elkoszontem, majd apa hata mogott -aki gepezett- egeszen hajnali 3-ig kukorekoltam! (Ugye, ha apam jon aludni korabban, lehet en is korabban elalszok...)
A nap ismet szepen indult, de ahogy kiteregettunk beborult es egy gyorsat zuhogott. Ezt meg eljatszotta a nap folyaman parszor, de amugy egesz kellemes homersekletben volt reszunk.
Apa szenvedett, hogy uj dvd-t akar, de miutan vegigjartuk az osszes 3(!) boltot, ahol lehet kapni, feladta es bevasarolt maganak zoknibol. Szerencsere pont abban a boltban, ahol mindig van heliumos lufi disziteskent kirakva, igy most sem kellett ures kezzel tavoznom.
Beneztunk a sport boltba is, ahol anya talalt egy jo olcso itthonka nadragot maganak, mire en bejelentettem, hogy rogton bepisilek! Elszaladtunk pisilni (es kakilni), majd mire visszatertunk, apa mar vegzett is a vasarlassal. Vett maganak is 2 nacit, azzal a szoveggel, hogy kell majd neki Mo-ra!
Meg vettunk vitamint ocsinek, az enyemet megrendeltunk, mert epp nem volt raktaron, megalltunk az ATM-nel, majd szedtuk labunk az sztk-ba. Ocskos 13. havi oltasa volt esedekes,
MMR (kanyaro, mumpsz, rubeola), amirol szegenyke nagyon nem tudott, hisz egeszen az ajtoig melyen durmolt.
A noverkehez beulve meg nagyokat mosolygott is, mire a neni kozolte vele, hogy ne tegye, mert lelkiismeret-furdalasa lesz. Aztan dofott is, 2x, mindket combjaba!!! Szegeny Ruben nagyon meglepodott, kicsit sirt is, de nyomban a nyakaba ugortam es megvigasztaltam. (Anya ezt latva majdnem elsirta magat!) Hamar vegeztunk, es vidaman hazaindultunk.
Apa ugy dontott, hogy a szep idoben inkabb kint grillezi meg a husit. En voltam a tuzgyujto seged. Jo poszt, elveztem a dolgom es okosan megertettem, hogy mit szabad es mit nem. Ruben kijovetele utan is figyeltem, mert mikor kozel ment a grillhez, utana eredtem es a puloverenel fogva rangattam el onnan. (A szuleim eszre se vettek ocskos szandekat, igy mondhatom, en voltam a nap hose, megmentven tesot a tuztol!!!)
Mig megsult a husi, jatszottunk a lufikkal, a piros autoval, majd egyuttesen bevonultunk elfogyasztani kesoi ebedunk.

Delutan hagytuk az ejszakazo apank alukalni, es felmentunk az emeletre. Anyank sem volt a toppon, igy ahogy parnat ert a feje, be is aludt. Igaz csak percekre, mert sokat balheztunk, de azert tudott kicsiket pihenni.
Vacsi nem nagyon volt, mivel sokat szedegettunk a nap folyaman. A furdest abba sem akartam hagyni, de az oltoztetesnel mar alig vartam, hogy befekhessek kicsi ágyamba.

A kb 1 honap alatt osszehozott mualkotasaim egy resze: (a kozepso 2 pillangot a szuleim keszitettek)

6 megjegyzés:

wan*der*lust*er írta...

Nagyon ügyes vagy, hogy így odafigyelsz a testvérkédre és vigyázol rá :) anya biztosan nagyon büszke rátok

Izabella:-Szabina es Julia írta...

HU milyen jo kis napotok volt,kar hogy az eso beleszolt,de azert jokat jatszodtatok ti kinn a lufikkal,a homokkal es a nagy piros autoval.
Edes lehettel Lori ahogy megmentetted a Ruben a tuztol,nagyon ugyes vagy,gondolom eldicsekedtek anyaeknak hogy tudjanak rola mit is tettel.Szegeny kis Ruben ket szuri szornyu.
Szepek a remekmuvek,mostmar ertem hogy apa miert alszik annyit delutan mert ejjel inkabb gepezik.puszika

csupella írta...

Nagyon édes nővér vagy!Biztosan megnyugtatta Rubent az ölelésed!:)
A grillezés nagyon jó program,főleg ha az idő is kedvez hozá!
Az alkotásaid gyönyörűek,ügyes vagy!

wan*der*lust*er írta...

p.s. nagyon csini vagy az új ruhácskádban :)

Olivia ℇ Alexandra írta...

De ügyes vagy, hogy igy vigyazol a tesodra! Es a festményeid is gyönyörüek!
Irigylünk a grillezos idojarasért, nalunk még mindig 6-8 fokok vannak csak!
Puszi

Mátébogyó írta...

Hogy ez az Apa mekkora dvd hiányban szenved! :-o
Ügyes Lori, hogy így odafigyelt Öcsisajtra, csak így tovább!
Édespofák a gyerkőcök a képeken! :-))