2010. május 27., csütörtök

Tamival kedden - Lori

Olyan jo napom volt unokatesommal, hogy csak nehezen vetettunk neki veget. Az idojaras ugyan nem kedvezett nekunk, johetett is a kabat, esernyo...
Delelott a varosban kezdtunk, ahol Alida nezegetett, vasarolgatott kicsit.
........................A sport boltban varva.........................
Innen a beigert jatszohazba setaltunk el. Tami nagyon ugyes volt, egesz vegig a sajat labain ment, mig en parszor bekereckedtem a babakocsiba.
Jatszohazba erve total beporogtunk, jottunk-mentunk, rohangaltunk, de legfokeppen csuszdaztunk.
Egy kicsit megpihentunk Noddy kocsijaban,ettunk hasabburit sajttal, majd folytattuk a maszast.
Haza nem igazan akartunk menni, de egy nyalokaval konnyen lekenyerezett minket anya.

Megerkezve anyank nekiallt kesoi ebedet kesziteni, mig mi hallgattuk nagynenem meseolvasasat. Annyira jol olvasott, hogy egymas utan doltunk ki rajta. Eloszor Tami kerult fel a szobamba anyukajaval, majd en a nappaliban, vegul ocsi apa mellett kotott ki.
Egy bo ora alvas utan ettunk egyet, majd elokerult egy torta, mivel Tamcsinak 16-an volt a 3. szulinapja! Annyira tetszett a gyertyak elfujasa mindkettonknek, hogy vagy 100x ujra kellett gyujtani es mi csak fujtuk, fujtuk, fujtuk.
Az estenk ismet keson ert veget. En ugyan rettentoen faradt voltam, tobbszor felszolitottam Tamit, hogy jojjon velem aludni, de mivel nem akart, en sem mentem. Vegul 10 utan lettunk lerakva, amikor is egy szo nelkul elaludtunk! Az ejszakam viszont nem volt nyugodt. Felkeltem sirva, kiabalva, mire anya szaladt is, levitt pisilni, majd kozoltem vele, hogy akkor en lent alszok. Mivel nem engedte meg, meg jobban sirtam! Aztan nagy nehezsegek aran megnyugodtam es hagytam magam visszafektetni a sajat agyamba.

2 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Édik vagytok! Meddig lesztek sokan? :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon cuki napotok volt,edesek vagytok a kepkeen es gyonyoruek,de jo is egy unokateso,edesek lehetett ahogy egymas utan kidoltettem mese olvasas kozben,na meg a torta fujast kicsit tulzasba vitettek de leszamitva az esot tokeletes napotok volt.puszika