2010. május 20., csütörtök

Azok a gyonyoru szep napok... - Ruben

Kedden szinten szep idore keltunk, igy mar anya is kezdi elhinni, hogy tavasz van! Apat elengedtuk fel 10-kor melozni, kimentunk jatszani, majd csak del fele indultunk szokasos setankra. Anya ugy gondolta, hogy a szokasos modon, pillanatok alatt elalszom a kocsiban. Nem tettem, mivel Lori olyan show-t adott, amin addig rotyogtunk, mig a jatszoterre nem ertunk. Ott meg hintazni is volt erom, de mikor a fejecskem kezdett a mellkasomra hanyatlani, akkor visszakerultem a babakocsiba es be is vagtam a szunyat.
Azalatt a csajok kielveztek a meleget; setaltak, piknikeltek, viragot gyujtottek, patakba kavicsot dobaltak...
Mivel apa 2-kor vegzett, addigra mi is arra vettuk utunk. Lori utasitasanak eleget teve, egy kanyarral hamarabb vagtunk le, igy olyan helyre jutottunk, ami mellett szinte naponta elmegyunk, de eddig eszre sem vettunk. Megtalaltuk a varos varat!!!
Egy nagy dombon allt a varos kozepen, amit hirtelen nem is tudtunk megmaszni a babakocsival.
Aztan csak feljutottunk ra, es meg egy hatramaradt fal darabot is talaltunk.
Kiorultuk magunk, es mar mentunk is apank ele. Hazavittuk, ami alatt Lori bealudt, igy edes kettesben mehettek csicsikalni. Mi teveztunk egy ideig, majd probaltuk felkelteni a hetalvokat, de nagyon nehezen ment. Noverkem aludt is bo 2 orat, aminek este meg lett a kovetkezmenye...
En jo gyerek voltam, idoben vacsiztam, furodtem es aludtam. A lanyok megvartak apat, majd fel 11-kor mentek aludni.
Szerda reggel nem voltam tul kegyes anyahoz, mivel mar 6-kor keltettem. Lori 3/4 7-kor csatlakozott hozzank, ezzel vegleg pontot teve anya punnyadasanak.
Mentunk klubolni, igaz addigra mar mindketten kicsit faradtak voltunk. Azert jol viselkedtunk, bar engem nagyon szemmel kellett tartani, mert minden foldon fellelheto koszt, papirt, szemetet... felettem!
Vegere Lori mindenen sirva fakadt, be is ult a babakocsiba, majd mire elindultunk mar majdnem aludt. Nekem sem kellett sok, percek alatt lecsukodtak szemeim. Tesoe viszont kipattantak, igy iranyba vettuk a jatszoteret. En ott keltem, eleg hamar, amibol ra nem sokkal hazaut lett, mivel eheztem.
Apa aztan hivott is minket fel 1-kor, hogy koran vegez, menjunk el. A hotel elott talakoztunk, ahol engem kivett, hogy elszaladunk sutopapirert, addig anya menjen be Lorival kavezni. Hat az elszaladasbol tobb mint fel ora lett, mivel csak messze talaltunk jo boltot. Addig apa vegig cipelte a nehez popsim a jo melegben. Ki is fulladt, mire visszaertunk, de meg elemiszerboltba is elszaladtunk, majd haza. Apa nagyon kivolt, a cukra is leesett, amit vegul anya kezelesbe vett, majd hagyta aludni a dolgozo embert. (Amugy apa reggel 6-tol melozott, es nem evett egesz nap.)
Delutan kint majomkodtunk, en nagyjabol allandoan sirtam valami miatt, de ha volt kaja (szolo es grapefruit), akkor elmult banatom.
Meg 6 sem volt, es noverkem elaludt, mar bent a hazban. Apa felvitte, kicsit teveztunk, majd furdott velem egy nagyot. Sikerult elcsusznom egyet bohockodas kozben, es jol megutottem a fejem a szemem alatt. Tegnap a nyitott biztonsagi racsnak estem, amitol a homlokom kozepen lett egy hosszu, kek folt... lassan ugy fogok kinezni, mint valami bokszolo.
Este szepen elaludtam idoben, de a szuleim csak 1/2 9-ig orultek a gyerektelensegnek, mert Lori visszacsatlakozott hozzajuk...

3 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Na igen, az a baj, hogy még csak tavasz van (nálatok, mert nálunk még csak most alakul)! :-s
Jó kis dombocskát találtatok, kellett volna hozzá nem kevés erő, hogy ott a babakocsi felguruljon! :-)
Máté is tiszta "hebrencs" mostanság! Ma Ő is elesett a kádban, bevágta a fejét és az ajtórácsnál is folyamatosan belefejel az ajtóba (mert csapkodja össze-vissza)!
Kezdem magam utólérni, hétvégére olvashatsz! :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

JO kis napotok volt,nem semmi hegyet masztatok meg,de Lori ugyesen folert ra ,mig Ruben csak az ajba volt,edesek a gyerekek a kepeken,olyan kis ugyesek.Azon a nagy kovon uldogelni nagyon jo lehetett ezelott en is uldogeltem gyerekkoromban es errol a keprol most egy nagyon szep emlek jutott eszembe mikor taborozni voltunk minden evben 10 napra a Harghitara.
Micsoda jo napok voltak azok.
Ott is volt egy ilyen oriasi ko es azon uldogeltunk.
GYonyoru idotok volt nalunk is delutan a tegnap.
A lori folkeles este fel 9-kor gondolom jo kesoi elalvas varltot ki belole.puszika

Kristóf és Maja írta...

Szerintem a kontinensek kicsit emlékezetzavarba szenvednek! Nálunk most tiszta angol idő van, folyton esik.. brrrr... már nagyon elegünk van belőle! Főleg Kristófnak,mert hiányzolja a biciklijét.. és az energia túlteng benne, amit meg anya visel nehezen.
De nektek kellemes napsütéses napjaitok vannak, de jó! Van lehetőség a kertben grillezni, játszani és játszóterezni.
Ruben drága, te meg vigyázz a fejecskédre édes! Ne legyél tele lila foltokkal, mert akkor hova lesz a sármod? :):)
Puszika
Maja és Kristóf