2010. május 11., kedd

Nyírós nap - Ruben

Hetfo reggelunk rekord koran indult! En 2x masztam be anya melle, ahonnan utoljara 4-kor paterolt vissza helyemre. Lori 5-kor kelt pisilni. Mire anya visszatert, mar mocorogtam, de vartam fel orat a felkelessel. Apa gyorsan maga melle vett, hogy visszaaltat, de helyette inkabb anyamat teptem meg. Kaptam is a kezemre, amin megsertodve sirva fakadtam. Ezt mar
csupaful noverkem is meghallotta es szolongatni kezte az osoket. Apa athozta, mire anya kozolte, hogy ebbol aztan mar nem lesz alvas. Mivel nem lett, kaptunk inni, betettuk a Kisvakondot, majd 10-tol dolgozo apank lekuldtuk a nappaliba aludni.
Lori annyira rosszul birta a dolgot, hogy mar 9-kor elaludt tevenezes kozben. En 10-tol szenvedtem, de nem voltam hajlanos lefekudni. Pedig kaptam tejet, anya besotetitett, mellem fekudt, egyedul hagyott a szobaban, de vegul csak az hasznalt, hogy bezart a kisagyamba, ahol nagy, 10 percig tarto uvoltes utan kidoltem.
Ekkor mar fel 12 volt, anya gondolta, hogy Lori mindjart felkel, igy felhivta arra a 'kicsi' idore a mamat. Mar bo egy oraja beszeltek, mire letettek es teso meg mindig aludt! Vegul 2 elott kelt, amit zaros hataridon belul en is kovettem.
Leultunk ebedelni es ekkor rank szakadt az eg. Apa is hazaugrott 3-kor, jol megdogonyozve minket, de mar fel 5-kor ment is vissza. Lori egesz delutan, este porgott, de annyira, hogy szinte 1 percig sem tudott nyugodtan ulni.
Este meg felprobaltuk az uszoruhaink, hogy megnezzuk, milyen szepek vagyunk. Lorinak nagyon tetszett az enyem, mert egy capa van az elejen.Vegul fel 9-kor mentunk aludni, a megszokottnal kesobb, de legalabb mindketten hamar elaludtunk.
Kedd hajnal kisertetiesen hasonlitott a hetfoire. Anya 5-kor felkelt a pisilni akaro tesora, mire visszajott engem mar mosolyogva talalt a helyen. Ledolt mellem simizni, mire legkozelebb mar csak arra eszmelt, hogy 7 ora mult!
Apa 8-kor kelt, mert megint randija volt a korhazban az inzulinos noverkevel. Mivel most en voltam ebren, engem vitt magaval. Gyorsan csinibe vagtam magam, majd a taxiba es mar repesztettunk is! Mindenkinek szepen mosolyogtam, nyugisan eljatszottam, igy apamnak egy rossz szava sem lehetett ram. Mondta is, amikor vegeztunk, hogy cserebe elvisz a jatszoterre. Viszont mire odaertunk, mar elrazott a babakocsi.
10 elott itthon is voltunk. Kerestuk Lorit, de kiderult, meg mindig agyban van! Apa felkeltette, s lehozta kakaozni.
11-kor pedig mar uton is voltunk a varosba. Volt par elintezendo dolgunk (posta, bank, ingatlaniroda...), majd betertunk a kavezoba. Nem maradtunk sokaig, mert ismet becsinaltam es el is faradtam, majd hazafele elaludtam.
Itthon mi ketten apammal bent alukaltunk, mig a csajok kerteszkedtek. Lenyirtak a fuvet, feltakaritottak a szemetet, kigyomlaltak es kipucoltak a lefolyokat. (Angliaban nem a falban, hanem kivul futnak a vizvezetekek.) 2 oran keresztul elveztek az addigra perzseloen meleg napocskat. A vegen en is becsatlakoztam hozzajuk, de sokat sirt a szam, mert eheztem.
Apa osszedobta az ebedet, utana Lorival elszaladt jegkremert, majd nekiesett a hajamnak. Geppel vegigszaladt a fejemen, de olyen lett, amilyen, mivel nagyon rosszul turtem. A veget mar anya kezeben kellett elszenvednem, de meg ott is probaltam elhajolni. Utanam Lori is beult az etetoszekbe, apa mar neki is kezdett volna, de anya villamokat szoro szemei lattara inkabb abbahagyta.
Estere rendesen beborult es szakadt a jegeso! Lorinak annyira tetszett, hogy ki is ment vagy 10 percre. Vegul apa vetett veget a bulinak, es rakott be minket a kadba. Annyira azert nem bantuk, mert utana mindketten hamar kidoltunk.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu milyen jo kis napjaitok voltak leszamitva az ejjeli folkeleseket es nem alvasokat.
Ngayon edesek vagytok a furdoruhakban.Ruben te aztan nagyon ugyes voltal hogy apa egy rosz szot sem tudott rad mondani.,Edes vagy az uj frizuraddal es Lori a viharban esernyovel es esokabatba.Jo sokat dolgoztak a csajok mig a pasik aludtak.pusizka

Mátébogyó írta...

Nálunk is ilyenek a reggeli ébredések.! Felkelünk, visszaalszunk...
Hanyasra vágtátok géppel Ruben haját?
Mi is gondolkozunk, hogy azzal kéne, de tüsire biztos nem fogom nyírni!!!!!!!!!!!! Az nem babás... :-P

Mátébogyó írta...

Ja, és msn-en küldtem egy linket!
Regelj és nyerj! :-D

Kristóf és Maja írta...

Na az idő nálunk is ilyen angolosra fordult mostanság. HOl szakad az eső, hol a jég, hol pedig heted magával süt a nap.. Mi nehezen viseljük, legalább is anya...
Nagyon jó lett tesó új sérója, látni hogy fiú, én is útáltam mindig.. de Maja vigyorogva ült anyu ollója előtt a múltkor, mikor kicsit az elejét megvágta a hajának,meg a hosszát próbálta.
Puszi

Kristóf és Maja

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Zarta teszem a blogot ha akartok olvasni tovabbra is kerunk email cimet