2010. május 29., szombat

Tamival csutortokon, utoljara - Lori


..............................Egyforma hajjal...................................
Utolso napunk jott el, amire Tami fel is kelt jo idoben, 7-kor. En fel ora mulva kovettem oket, majd anyaek is elobukkantak hamarjaban. Koran kelesunknek koszonhetoen el is jutottunk az oviba. Tami rogton beindult, porgott ezerrel, tetszett neki a hely. En jobb gyerek voltam a jelenlete miatt, de azert igy sem hagytam orok balhezos tarsam, Grace-t. Ha olyanom volt elvettem tole a jatekot vagy csak siman megloktem.
11-kor lett vege, beszaladtunk egy boltba par szendvics alkatreszert es mar jottunk is haza. Mindketten le lettunk teve aludni, de nekem nem jott ossze. Tamcsi ugyesen aludt egy orat, majd pont akkor keltette anyukaja, mikor mar mennunk is kellett a vonathoz. Rubent magunk mogott hagyva a kora reggel, keso este melozo apankkal, bevagodtunk a taxiba. A vonaton minden okes volt, kicsit elevenebbek voltunk, de egesz jol birtuk azt az 1 orat. Nottingham-be kisertuk oket, ahol mar csak annyi idonk volt, hogy elszaladjunk pisilni, majd megkeresni a repterei buszt, konnyes bucsut venni es integetni nekik.
Visszaballagtunk a vonathoz, amire kaptam egy magazint rajzolgatni, olvasni, de kb 15 perc eltetevel szepen becsuktam, elterultem a szekeken es benyomtam a szunyat! Anya visszarakott a babakocsiba, ahol majdnem hazaig aludtam. Felkeltett a bolond nagy szel, amire nagyon nyugosen reagaltam, es rogton kenyeret koveteltem! A meg nalunk levo szendvicset benyomtam, a maradek csipsszel egyutt. Itthon csak sirdogaltam, igy inkabb felvitt apa aludni. Anya huzta a szajat, mert mar 5 ora volt, de folosleges volt az aggodalma, hisz masnap reggelig fel sem keltem!!!
Helyettem viszont orulhetett ocsinek, aki -nem meglepo modon- elaludt apa mellett a delutan folyaman vagy 3 ora hosszara! Anya kicsit tepte miatta a hajat, de kibirta vele fel 11-ig, mire vegre elfaradt a fiu.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis napotok volt ma is kar hogy haza mentek Tamiek,hisz olyan jol szorakoztatok es klasz napjaitok voltak egyutt.Sok csodas dolgot csinaltatok,setaltatok,jatszotatok stb.Nagyon ugyes voltal hogy 5-tol reggelig aludtal.puszika

Mátébogyó írta...

Nem voltak sokáig Tamiék, de lassan úgyis összenőhettek ismét! :-)
Jó nagyot aludt Lori!!!!!

Kristóf és Maja írta...

De kár hogy ilyen rövidkére sikerült ez a látogatás! UGyanakkor szuperságos, hogy együtt tudtatok tölteni egy kis időt az uncsitesóval, és gondolom anya is örült a tesójának! Nagyon egyformák vagytok ám! :d Pedig eddig azt hittük,hogy Lori inkább apára hasonlít, Ruben meg anyára... :D Ezek szerint ti is igazi kis vegyesfelvágott vagytok!!!
Puszi
Maja és Kristóf