2010. május 22., szombat

Napos, naposabb, naaagyon napos - Ruben

Penteken apa szabadnapos volt, igy reggel Lori maradt vele, mig en anyammal elszaladtam a korzetihez. Jo gyorsban vegeztunk (ekcemas kezem, arcom), elindultunk utunkon, mikor hirtelen arra lettunk figyelmesek, hogy valaki a nevemet kiabalja! Lori volt az, szaladt velunk szemben, apa pedig mogotte kullogott. Neztunk meglepetten, hogy mi tortent, amiert apank ily korai oraban (kicsivel 9 utan) kidugta az orrat? Mondta is rogton, hogy Lori hatalmas hisztibe kezdett, mert nem hoztuk magunkkal, es nyomban vitte neki a nadragjat, cipojet, hogy oltozzon es jojjenek utanunk.
Aztan az is kiderult, hogy a vontahoz megyunk, mert apa Mansfieldbe akar latogatast tenni. (Nalunk mar nincs jo dvd lelohely:) Anya csak hebegett-habogott, hisz ugy volt felkeszulve, hogy elhagyjuk a hazat fel orara, nem pedig fel napra! Meg az extra ulest is itthon hagytuk a babakocsihoz, de apa azt mondta, hogy minden rendben lesz...
Vontahoz erve mar mindenki izzadt a szokatlan melegben. Hat meg varosnezes kozben, a tuzo napon! Kenegettek is minket szuleink lelkesen, aminek en valahogy nem vagyok nagy hive.
Kicsit vasarolgattunk, nezelodtunk, majd apa cukra (ismet) leesett, igy gyorsan ettunk. Vonathoz menve meg egy sport boltba beneztunk, ahol anya talalt maganak bikinit a nyarra. (Es itt jott el az a pillanat, amikor meglatva magamat a tukorben eldontottem, hogy vege a szopizasnak!!! Teljesen le vagyok amortizalva, a melltartoim meg zoknival kitomve is leesnek rolam... :( -szerk.)
Vonatrol leszallva kicsit bekomaztunk, igy Lori ujra pattogott egy sort az osoknek, hogy vegyek mar fel, mire apa elem ultette, de akkor meg en teptem a hajat...szoval sehogy sem volt jo. Vettunk nemi kelleket ebedhez es mar gurultunk is haza.
Apa fozott, mig anya mosott es mosogatott. Mi addig kint nyomultunk, de kaja hirere (vett grill csirke, szoval hamar megvolt) beozonlottunk.
Meg sem lepve minket, apa kidolt pihizni utana, mig anya nekiallt sutit kesziteni. Mire kesz lett, apa is felkelt es kivitt par vodor vizet!!! Feltoltotte a homokozo tetejet, amibe nagy orommel vetettuk magunk.Igaz en mar jo faradt voltam, igy csak neha tettem arra egy-egy latogatast, inkabb ultem valamelyik szulom oleben es ettem.
Furdest kovetoen agyban talaltam magam, ami nagyon nem tetszett, igy meg utoljara kicsikartam anyabol egy kis cumizast. Utana sem voltam elegedettebb, mivel meg ehes voltam, de anya ezt elfelejtette, es hagyott fel oraig orditani, mig vegul beadtam a derekam es elaludtam. Azert Lori sem adta fel konnyen. Kozolte, hogy ehezik -mar agyban- erre apa felvitt neki egy vajas kenyeret es nemi vizet. Ennyivel boldog is volt a lany, benyomta, majd a tanyerral a fejen elaludt.
Szombaton meg melegebbre keltunk! Csaladfotol hamar mevaltunk, ment szegeny ment megint 12 orazni. Kertben kezdtunk, mig anya ki nem talalta, hogy mit akar aznap. Mar lassan fel eve tervezi, hogy elmegyunk az erdobe setalni, de vegul ma sem lett belole semmi. Helyette bevasaroltunk nekem; pelust, babakajat, kremet az ekcemamra es egy ujabb doboz tapszert! Az volt a terv, hogy majd azzal elalszok este...
Jatszoterre mentunk utana, ahol fel is keltem szunyokalasombol, jol beleizzadva a kocsiba. Hintaztunk, setaltunk, majd leultunk. Vegul anya otleten felbuzdulva Lori engedelyezte, hogy haza vegyuk az iranyt. Az otletet rogton meg is valositottuk, feltoltottuk a homokozo tetejet ujra!!!
Lori birta legjobban a napot, szinte vegig kint volt. Mi anyaval azert behuzodtunk neha a huvost ado hazba, meg nemi suti keszitesre. Levezeteskent pedig elfogyasztottuk anya kavejanak a maradekat, nagy testveri egyetertesben!!!Furdes elott vacsiztunk (rantottat, mivel a balszerencses suti keszitesek kovetkezteben nyakunkra maradt 3 tojas). Pancsi utana meg jott a nagy harc! Anya felvitt nemi tejjel egyutt, de az nem kellett, igy le is tett aludni. Erre nagy orditas, amire meg noverkem is beszolt anyanak, hogy hallgattasson el, mert nem tud aludni. Hiaba jott latogatoba anyam ezutan 3x is, nem hatodtam meg, mig el nem fogyott az energiam es fel ora multan ki nem doltem.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

H u ha jo kis utatok volt,vonatokat neztetek,vasaroltataok.Mar furdototk kinn,akkor igazan meleg lehet nalatok.Nalunk sut a nap de a gyerekek meg mindig meleg oltozekbe vannak kinn nem hogy furodjenek,es meg korai is lenne itt a huvosben furdeni.De nektek biztosan jo kis elmeny volt mindket nap locsizni,nalunk meg tegnap zuhogott az eso mara mar napsutes van.,remeljuk igy is marad mert hanem begolyozunk a hazba.
Edesek vagytok a kepeken es a jatszoteren is.
Sok ilyen szuper napot kivanunk meg nektek,edes lehetett Lori ahogy elaludt a tanyerral a fejen.puszika

Alida írta...

Hali!
Már nálunk is jó az idő. Nem kell nagyon programot szervezni, amit csináltatok a kertben az nekünk is jó. Kezdek izgulni, holnap este talizunk.
Puszi: Alida

Sz-K írta...

Hány fok van Nálatok ha már így lehet fürödni odakint? Jó kis programjaitok vannak, és még sütit is van időtök sütni. Üdv Judit

Mátébogyó írta...

Lehetne már nálunk is kinti fürdőzésre alkalmas hőmérséklet! Már felavatnám a gumipancsolót! :-)
Na, hát ezt a melltartósdit ne is mondd! Eddig se voltam eleresztve, de most már a régi kisméretűjeim is nagyok! :-o Pedig nálunk alig-alig volt szopi! :-O
Édibébik jó nagyot pancsiztak kint! :-D