2010. május 16., vasárnap

Hetvege - Ruben

Lassan, de -remeljuk- biztosan melegszik az ido. Szombaton szinte ugy ereztuk, hogy tavasz van!!! Az ejszakat ismet anyaval toltottem. Valamikor 3 korul masztam ki az agyambol, egeszen a szuloi agy szeleig jutottam, ahova felmaszva el is aludtam. Anya nagyon komasan ugyan tudomasul vette, hogy ott vagyok, de kellett neki meg vagy 1 ora, hogy fel is fogja, es betakarjon. Apank fel 7-kor indult dolgozni. Megereztem tavolletet, mert par percre ra fel is ebredtem. Anyam nagyon nehezen szedte ossze magat, hisz alig elt az ujra ratoro natha miatt. Vegul csak lemaszott, hogy hozott maganak es nekem is meleg tejet mezzel. A tapszerem elfogyott a heten, igy mostantol jon a tehentej. Nagy bajom nincs vele, de este nem kerem, nem iszom meg. Csak szopizom azt, ami meg fellelheto, majd kidolok rajta.
Lori ismet a megszokottol korabban, fel 8-kor csatlakozott hozzank. Most nem jottunk ki olyan jol, emiatt hamar levonultunk a foldszintre. Kora delelott pedig mar az udvaron voltunk. Nagyon szepen sutott a napocska, bar a szel meglehetosen erossen fujt.
En annyira nem elvezem ezeket a kertes perceket/orakat, mert hiaba talalok valami finomat, anya nyomban ram veti magat es kikaparja a szambol. Pedig volt mit kostolnom; virag, fu, kavics es cigi csikk! Az utobbin anya jol kiakadt, mivel nalunk senki sem dohanyzik, de apa szerdai vendegei igen, akiknek annyi eszuk nem volt, hogy osszegyujtsek a szemetuket.
Meg 11 elott kimentunk, mivel a csajok megelegeltek a rinyalasom. Hamar be is ajultam, mig ok osszefutottak Adellal. Utana ismet charity boltokat latogattunk, ahol anya megint talalt par jo cuccot.
Apank 12-kor vegzett, felszedtuk es hazahoztuk. Meg fish&chips-ert is elugrottunk, igy anya megmenekult aznapra a fozestol.
Nekem nem volt nagy etvagyam, de meg kesobb sem, hogy kirohangaltam magam az udvaron. Vegul rank esteledett, apat visszaengedtuk melozni, megettuk a maradek virslit, es mentem is aludni. Lori meg 9-ig olvasott az agyaban, mivel a hetagra suto napocska pont az agyara sut keso estig. (Ez hamarosan kb egeszen 10-ig fog ragyogni neki.)
Ja, anyanak a delutan folyaman sikerult leesnie velem a lepcson! Nagy baja nem lett, csak jol belilult a bal farpofaja, beutotte a kezet es rendesen meghuzta a nyakat, vallat, hatat. En csak megijedtem, de mivel ugysesen estunk, nem lett semmi bajom.
Vasarnap ismet gyonyoru napsutes keltett minket. Azaz en addig sem vartam, mar fel 5-kor bebujtam anyaba! Nagyon morcos volt, csak tolt el magatol es huzta magara a takarot. Sikerult is neki bealukalni percekre, de vagy 2 oran at folyamataban tudattam vele, hogy ott vagyok! Aztan kidoltem, egeszen fel 9-ig. Addigra a csajok mar reg lent voltak, nem is nagyon hallottak meg, mig vegul jol kikelve magambol kiabalni nem kezdtem. Apa ismet reggeles volt, 3-ig beosztva. Csak del utan mentunk ki, hogy majd addig setalunk, de elegge szeles napunk volt es Lori ismet sokat nyuglodott, igy mar 2-re hazaertunk. Apa pont akkor telefonalt, hogy egy oraval elobb jon, ele megyunk-e? Nem mentunk, inkabb gyorsan nekialltunk az ebednek. A leveshez mar delelott osszevagta anya a zoldseget, de a hust csak most vettuk es abban nagy segitsegek voltunk. Mindketten felalltunk egy szekre es neztuk, ahogy serceg az olaj, kopkod a serpenyo, benazik anya... Aztan le is dobott onnan minket, mert kotnyeles noverkem mindenbe beleszolt.
Apa megerkezese utan kivitt minket a kertbe. Eloszedte a nagy piros autot, ahonnan egyikunket sem volt konnyu elvonszolni.
Azert a kaja szagara en mar szaladtam is. Gyorsan benyomtam a brokkolis-karfiolos levest, majd tukon ulve vartam, hogy vegre a masodikat is megkapjam, amibol inkabb csak a hasabburgonya es kukorica kellett, a pulyka szeletem a foldon landolt.
Furdesig csak a szokasos dolgokat csinaltuk. Elotte azert meg vacsiztunk, tejbedarat, amit megedve Lori mondta anyanak, hogy 'Loli alszik', majd a teve ele fekudt es elaludt! Igy en anyaval pancsoltam egy jot, bar az ismet voros popom miatt neha sirogattam.
Mostanaban sokat utom csaladom tagjait, ha a figyeluket akarom. A kovetkezo pillanatban pedig mar bujok hozzajuk es cuppantom a puszikat. Ha valamit akarok, akkor magas hangon szovegelve nezem a szuleim, hogy lehet-e? Aztan mikor 'nem' a valasz, akkor meg magasabb hangon panaszkodom.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis napjaitok voltak,meg jo hogy sutot a nap es sokat tudtatok kinn lenni es jatszani.Ngayon klasz az a nagy piros auto,biztosan jokat jatszottok majd benne,elo kerult a homokozo is,remek.Anya remelem nem estel nagyot es nem faj sehol,remelem nem lesz semmi bajotok.Edesek a gyerkocok a kepeken.Edes lehet Ruben ahogy panaszkodik,es kerdez mely hangon majd puszant titeket.Lorinak meg kellemes lehet az agyaba suto napocska.puszika

Kristóf és Maja írta...

Szegény anya, jól megüthette magát! Szerencse, hogy neked semmi bajod nem lett.. Az idő most felénk nem a legbarátságosabb.. csak esik már 3. napja.. brrrr..
Jól áll az új séród a képeken Ruben! Csini vagy rajta..:D A tehéntejcsi pedig nagyon fincsi, mi szeretjük kakaóval, malátakávéval és karamellizált cukorral is.. :p :D
Puszi
Maja és Kristóf

Bea írta...

Nagyon szupi lett a séród.Az én anyám nem merte levágni,ikább fodrászhoz vitt.
Én harapni szoktam,és a kavics a kedvenc csemegém.:)
Bencikusék
Lori szép a rucid!

csupella írta...

Örülök,hogy felétek jó idő van!
A tehénteecsi pedig nagyon finom!Igyál jó sokat,mint én!:)

Mátébogyó írta...

Este 10-ig napocska??? :-o
Nálunk még mindig borzasztó idő van!!!! :-S
Deb, Te jobban jártál. Anyum úgy arcra esett, hogy megrepedt kicsit a csontja és lila a szeme körül... :-S
Majd írok ám, csak érjem utól magam kicsit! A hétvégi készülődés visszarántott a dolgokban.
Pussz!