2010. május 10., hétfő

Ennel hidegebb mar nem lehet! - Lori

Szombat reggel 9-kor keltem a szomszed szobabol jovo zajokra. Anya epp azon volt Rubennel, hogy felkeltsek apat, mert 10-tol ment melozni. Csak delben tettuk ki a labunk, de szinte azt is megbantuk. Nagyon hideg volt (8 fok) es buta nagy szel. Ocsi az esovedo alatt jot szunyokalt, de en is beultem a kocsiba, mert meg a teli sapim sem volt elegge szelallo.
Piacon gyumolcsot, zoldseget vettunk, utana elmasztunk egy messze levo boltba, ami a tejfol lelo helyunk, s vegul beultunk a kavezomba felmelegedni. 2 ora elott hivtuk innen apat, aki nagyon el volt havazva, igy nem tudott idoben elszabadulni. Anya remelte, hogy jon velunk haza, mert a babakocsi nagyon nehez, ha mindketten benne vagyunk, hat meg a vasarolt dolgokkal. (A kocsi maga 11 kilo, Ruben szinten, mig Lori alulrol uti a 15-ot. Igy a siman 37 kilo napi par ora tologatasa utan mar alig erzem a csukloim; kattognak, fajnak ezerrel - szerk.)
Mar nagy fozocskezesben volt anya, mire betoppant apa is. Kicsit jatszott velunk kivetelesen, majd ment fel aludni. Majdnem elfelejtettuk felkelteni, igy nagyon szaladt vissza 6-kor.
A lencsefozelek kb ekkorra lett kesz. Hozza fott tojas volt, amit en pucoltam meg. Bele is haraptam, de aztan nem kellett. A fozelek sem. (A leves sem.) Csak tejfolt akartam enni, amit nemi balhezas utan ugy oldottunk meg, hogy kenyerre kentem. 2 szeletet be is nyomtam belole!
Es mivel jo gyerekek voltunk, furdes elott pudingot is kaptunk! A penteken elmaradt furdest most egy jo hosszura nyultal potoltuk. Ugyesen eljasztottam Rubennel, igy anya el tudott mosogatni addig.
Vasarnap is keson keltem, mig ocsi mar 4:50-kor meglatogatta anyat. Csak hianyerzete volt, igy odafekudt melle es aludt is tovabb. (Keresztben, hogy anya ne tudjon tobbet pihenni.)
Mar apatol is bucsut vettunk (fel 12-kor), mire vegre anya befejezte a porszivozast, pakolast; feloltozott es setalni indultunk. A het legmelegebb napjat volt szerencsenk megelni, kemeny 11 fokkal, kicsit enyhebb szellel!
Babakocsiba csak kicsit ultem be, mert jo volt setalni; megkergettem az arnyekom (még a napocska is kisutott neha) es gyujtottem a 'habos' viragokat. A kacsakhoz vezeto uton aztan beborult, es feltamadt a szel, ami miatt csak a boltig jutottunk, nekem joghurtot, anyanak csirket veve. Ja, es egy gyereknek valo ragtapaszt is, mivel par napja elvagtam kicsit az ujjam, es azota minden letezo bibimre ragtapasz kell.
Hazaerve sem kelt fel Ruben, majdnem 2, 5 orat aludt a kocsiban. Legalabb valakinek bejon ez a huvos majus.
A huslevesre mar tukon ulve vartam, mert a reggelim kevesre sikeredett. Habar a setank alatt kaptam kekszet, es egyet a maradek csokitojasokbol, de miutan tobbszor hatalmasat balheztam az utca kozepen, hogy nem kapok tobbet, anya fogta es egyszeruen kidobta az egeszet a kukaba!!! Egtelen orditasba kezdtem, mire anya hatrahagyott. Rovid gondolkodas utan belattam, hogy ennek semmi ertelme. Utolertem a babakocsit es bekereckedtem...
Levesbol nagyon sokat megettunk, pedig 2 napra keszult. Utana anya mosogatott, majd nekiallt palacsintat kesziteni. Durranasig teleettem magam, de Ruben meg tobbet nyomott be! (A levesem veget is o ette meg.)
Ezt kovetoen meg egy kicsi tortat is osszedobtunk. A maradek tesztat megkapva, szep sutiket keszitettem belole,amit okos anyamnak sikerul kisse megegetni, igy ehetetlen kemeny lett.
Estere maradt egy kis porszivozas, agynemu huzas, elpakolas es furdes. Elmult 8 ora, mire lefekudtunk.

Egy masik 'uj' ruham:

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok!
JO hideg napjaitok vannak mikor nalunk het agra sut a nap,es annak ellenere hogy mar egy hete esot mondanak kanikula van meg mindig,nagy meleg.Nem lehet kinn ulni a napon es az arnyekban is nagy a hosg,mi lesz igy nyaron nem tudom,bar azt mondjak hogy itt egyben nyar lett a tavasz kimaradt.
Edes Lori az uj ruhajaban igazan csinos,nagyon tetszik a szine is.
De sokat etettek,anya neked meg van mit toljal 37 kg,hu.
pusizka es melegebb napokat kivanunk nektek

Mátébogyó írta...

Sajna nálunk sem süt 7 ágra a napocska, inkább bújócskázik...
Húúú, én is inkább a tejfölös kenyeret választanám! :-)) Az fini!
Tényleg kidobtad a tojásokat? Nem mentél vissza kukázni? :-P

Gabriella írta...

Hú, de hideg van nálatok.Bár nálunk már napok óta esik az esö, azért a 15 fok megvan.

Debi, a csuklódat azért próbáld kímélni... ha egy szer begyullad az in az erölködéstöl, akkor attól nem szabadulsz meg... tapasztalatból beszélek.

Puszi,
Daniella és Tamara

csupella írta...

Hát az borzasztó hideg!Brrr..Már mi sem szeretjük a hideget:(
Anya tudja milyen az,ha nehéz kocsit kell tolni,ezért együtt érez anyukátokkal.
Nagyon szép,és csinos vagy a képeken!
Szebb időt!