2010. május 3., hétfő

Nagyon hideg, esos vasarnap - Ruben

Egesz ejjel zuhogott, amibol vasarnap reggelre szitalas maradt. Nagyon lehult a levego, kimenetelhez kellett meleg cucc rendesen; nagy kabat, csizma, sapka, de meg kesztyu is!
Csak boltba szaladtunk el, tenyleg szaladva, mivel en nyugos voltam, babakocsiba kerultem; anya meg fazott es gyorsan szedve labait tolt minket.
Egy uj bolt is nyilt az utunkba esve, ahova bementunk korulnezni, es nem mellekesen felmelegedni. Nem jottunk ki ures kezzel, vettunk 4 db (nagyon olcso) fotokeretet.
A celallomasunk amugy elemiszerbolt volt, ahol gyorsan osszeszedtuk, ami kellett, de a sorban vagy erez evig kellett varnunk. Szoltam kozben, hogy kakilni kell, mire anya be is panikolt, de ez alkalommal kibirtam, mig a bolt moge nem ertunk.
Itthon sem kelt fel Ruben, jol bealtatta az esos ido. Anya fozocskezett, en meg magamban jatszottam.
Mar nem mentunk ki aznap. Ebedet kovetoen jatszottunk egy nagyot fent, eloszedve az osszes fa jatekot; vonatot, kockakat, kirakot, abc-t...
Este ujabb hutoben tartos tortat csinalt anya, de most legalabb boven nyalakodhattunk a turobol, tejszinbol.
Kesobb nagyot furodtunk, lemostuk a 2 napos koszt. Fekvessel sem volt gond, kicsit ugyan olvastam, de utana egy szo nelkul elaludtam.
A reggel adott koncerunk:

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jo kis koncertet adtatok anyanak.Kar hogy nalatok esett mig nalunk kanikula volt,mi azer nemtudunk soikat kinn lenni mert akkora hoseg van hogy roszul lehet lenni a nagy melegben.
Edesek a gyerkocok a videon es a kepen.Lattom benn is foltalaltak magukat.puszika

Mátébogyó írta...

Úgy látom, van egy zenekarod! :-)
Nálunk sem volt tegnap jó idő. Bár hűvös nem volt, de hol esett, hol elálltt, aztán kezdődött előlről... :-s
Jó az a torta! Mindjárt megyek és szétszedem a hűtőtöket! ;-)

Kristóf és Maja írta...

Olvasunk, olvasunk, de az írással mindig lemarad anya... :p Micsoda felemás időjárás uralkodik Anglia felé! :o Itt is ígérik a héten minden délutánra az esőt, hát én remélem nem talál ide. :) Anya pedig látom megint kreatívkodtál a rossz idő ellen egy kis finomsággal léptél fel. Én már az eperszezont várom,hogy lehessen fini epres dolgokat készíteni!
Puszi nektek és kellemesebb, melegebb napokat!
Maja és Kristóf

Bea írta...

Lori alig ismerlek meg,kész hölgy vagy!!!!Ruben meg milyen nagy.A koncertet meghallgatom ha MArci nem fog aludni.:)SZépek vagytok és ügyesek!
Bncikusék

Olivia ℇ Alexandra írta...

Itt is iszonyúan ramaty az idő. :((((( Ma 5 fok volt!
Klassz ez a kétszemélyes rock zenekar!!
Puszi