2010. május 30., vasárnap

Ezek a nok - Ruben

Epp vege a nagy csaj dompingnek, mire kiderul, hogy jon hozzank Ellie! Ezt mar nem lehet birni pia nelkul...
(Igy legalabb jol latszik, hogy mennyire csunya piros az arcom.)
Pentek hajnalban tobbszor atmasztam anyahoz, de a gonosz mindig visszarakott. 5-kor viszont Lori keltette, hogy 12 ora utan dobna mar egy pisit! Aztan persze nem akart agyban maradni, de anya keresere csondben jatszott. Fel 6-kor viszont csorgott apa telcsije lent, mivel ment melozni. Lorinak ez egyet jelentett a szabad uttal, es mar szaladt is. Teve es kakao mellett egeszen fel 7-ig birta a maganyt, majd -mar apa nelkul- feljott hozzank. En abban az 1 oraban szinten felkeltem, de csak anya simogatasa kellett, igy mar fel 7-re ismet aludtam.
A csajok lekoltoztek a teve ele, ahol hamarosan mindketten ujra elaludtak. Ekkora megint en jottem es fel 8-kor hangosan verve az ajtot kozoltem anyammal, hogy johet ertem. Lorit visszarakta a sajat agyaba, ahol meg 9-ig aludt.
Egy ilyen reggel utan nem mondhatnam, hogy kipihent anyat kaptunk delelottre. Azert csak kibirta delig, majd kivitt minket. Ugy setaltunk, hogy en aludtam, Lori pedig vasarolgatott! Talalt az egyik boltban egy gyerekeknek valo bevasarlokocsit, amivel fol- s lecikazott, mindenfelet gyujtogetve bele.
Addig setalgattunk, mig apa vegzett. En kozben felkeltem, megmasztam a var dombjat, majd elsetaltam egeszen apa dolgozojaig.
Egyuttesen elugrottunk az elelmiszerboltba, majd szaladtunk haza, mert Ellie mar uton volt. Mikor megjott, Lori gyorsan ravetette magat, es nem hagyta, hogy 5 centinel messzebbre tavozzon tole. Ez Ellie-nek hamar sok is lett es ment apankhoz panaszkodni.
Kesobb megettuk csaladfonk foztjet, majd Ellie keresere kartyaztunk. O kivalasztott egy lapot, apanak pedig ki kellett talalnia, hogy melyik az. A vegen noverkemet is elkapta a hev, es minden alkalommal hangosan kiabalta, hogy 'six'!!!Ezutan mar csak fent jatszottunk, ahol apank be is aludt. Kesobb vacsiztunk, kozosen furodtunk, majd egyszerre mentunk aludni. A lanyokkal egyutt en is nagyon hamar es csondben (!) doltem ki!
Szombat reggelem fel 10-kor indult, anya nelkul!!! Ejjel nagyon nyugtalanul aludtam (nyomul a kisorlom), amit 4-ig birt, majd hozott fajdalomcsillapitot, es lekoltozott a nappaliba. Ellie es Lori hangjaira kelt 7-kor, de miutan hallotta, hogy szepen jatszanak, meg fel orat lustalkodott. Utana lementek, es megittak a reggeli italuk. (Lori kakaot, mig Ellie kolat(!))
En meg akkor is aludtam, mikor anya feljott apat felkelteni, de a suttogasukra kinyitottam szemecskem, es mar nem volt visszaalvas. Csak 2, 5 orank marad Ellie-vel, apa nekiallt reggelit kesziteni. Igazi angolos lett, baconnal, tojassal, kolbasszal....
Kesobb ugyan csak tevet bamultunk, de anya kitalalta, hogy rajzoljunk, aminek a vegen be is toppant Ellie anyukaja. Hamar elmentek, mert jelenesuk volt a nagypapanal (nem a mienknel).
Az eso kozben egyre jobban szakadt, folyamataban. Emiatt kimenetel helyett aludni mentunk! Apa mar noverunk elmenetele ota horkolt a nappaliban, igy mi szepen felmentunk, ki-ki a sajat szobajaba es egy hang nelkul elaludtunk!
3 utan keltunk. Apank addigra fent volt es nekifogott az ebednek. Jo ehesek voltunk, mire megsult a csirke.
Mivel apa egesz nap nyomott volt, anyara maradtunk. Lenyegeben a szokasos dolgokat csinaltuk, jatszottunk, festettunk, rajzoltunk es pakoltunk. Vegul vacsiztunk egyet, majd mentunk volna fogat mosni, mert anya foloslegesnek tartotta a furdest. Lori viszont nem ertett egyet, pancsizni akart. Viszont mire kesz lett a viz, beutotte a kezet es ugy sirva fakadt, hogy nem akart beleulni. Apanak hamar betelt a pohar, beledobta,megmosdatta, kivette, feloltoztette es lerakta aludni. En viszont elveztem a nagy vizet, maradt meg magamban sokaig. A pizsim Lorinal volt, igy bementunk hozza, de meg amugy sem aludt. Engem hamar elintezett anya, adott egy konyvet a kezembe es agyba rakott. Kicsit sirogattam, a szokasos modon, de mar a 2. mesenel elhallgattam, amit anya olvasott Lorinak.
.......Este igy kellett apankat behuzni a furdobe........

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis napjaitok voltk.Tami elment es jott helyette az Ellie.Hat Ruben te tenyleg nem tudod birni ennyi csajjal.Edes vagy a pias uveggekkel.
Latszik a szemeden hogy jol folporogtel tolle,csak vicc.
Edesek vagytok a kepeken.
Jo kis ejszakaitok voltak,foleg reggelek milyen koran ebredtek a gyerkocok.
Szegeny anya nem tudtad kipihenni magad.
Biztosan nagyon fincsi volt az angolos kaja.
Nagyon hamar elment az Ellie toletek de azert jokat szorakoztatok,kartyaztatok.

Hol vgaytok,regen nem jartatok nalunk,mar hianyolunk?

puszika

csupella írta...

De jóó,szóval iszol,hogy elbírd viselni őket?!:)))Akkor lehet,hogy azért panaszkodom én is esténkét,hogy nekem már semmit nem lehet innom(bár én a tejcsi miatt nyafogok),mert nem birom pia nélkül anyát?!:)
Azért jó volt ez a sok csajos nap!

Mátébogyó írta...

Te kis piás! Hát tényleg nagyon piros a pofikád!!! :-O
Úgy tűnik, megy ez az elalvásos módszer... De nincs olyan, ami nem ilyen "ordítósan" drasztikus???
Azt hittem, tovább marad Ellie leányzó... Hogy bír reggel kólázni??? :-O

Bea írta...

Pusszantás!!!!Bencikusék