2010. május 3., hétfő

Tonal - Lori

Szombaton gyonyoru napsutesre ebredtunk, de amint eltunt a nap a felhok mogott, faztunk is rendesen.
11-kor mentunk ki, Adellal taliztunk a setalo utcaban, majd mentunk a tohoz. Ruben reg horkolt, nem elvezhette a latvanyt. Aztan a rogos uton csak felkelt, anya kivette setalni, de sokat bukdacsolt, igy inkabb kezben maradt.
Megalltunk egy padnal, eloszedtuk a kacsaknak szant kenyeret. Addigra mar a hattyuk is megerkeztek, akik nagyon batran nyujtogattak nyakukat felenk, csak hogy egy kis kenyerrel tobbet kapjanak.
Mi is ettunk, bar az en szendvicsem nagy resze a hattyuk pocakjaban kotott ki, az enyem helyett. Kozben pisiltem, kakiltam, viragot szedtem es anyammal koszorut kottettem.
Vegul nagy nehezen elindultunk, hisz mar 1 ora is elmult es apat fel akartuk szedni 2-kor. Azert beugrottunk a lengyel boltba is, igazi turoert es friss elesztoert.
Apahoz erve becsongettunk a konyhaba, mire apa fonoke, kipirulva kivagta az ajtot es megkerdezte, hogy 'mi van'? Rogton lattuk, hogy szegenyek nagyon dolgoznak, igy gyorsan odebb is alltunk. (Apa aznap haza sem tudott ugorni, 12 orazott, mert az egyik kollegaja beteget jelentett.) A piacon még megalltunk es bevasaroltunk zoldsegbol, gyumolcsbol. Hazaig nagyon lassan mentunk, mivel mindketten setaltunk (igaz ocsi inkabb az ellenkezo iranyba) es kozben afonyat majszolgattunk.
Itthon megettuk a tegnapi levest, majd jott a turos csusza! Kb 3 eve nem volt nalunk teriteken, anya neki is esett, mint aki napok ota nem evett. En megkostoltam, tetszett is, de nem ettem meg mindet. Ruben szinten csak kostolosan nyomta.
Delutan csak a kisboltba szaladtunk el, mert apa hivott, hogy hozzunk neki sort estere. Babakocsi nelkul mentunk, amit hamar meg is bant anya, mert Ruben most sem volt hajlando velunk egy iranyba haladni, kozben eleredt az eso es meg az en babakocsimat is cipelhette a dagi ocskossel, sorokkel egyetemben.
Este a szokasos balhezos, jatszos formankat hoztuk. Furdes erdeklodes hianyaban elmaradt, de a kez-, arc- es fogmosasra egy szo nelkul ugrottam es mentem magam intezni.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis szombatotok volt nektek is.Szegeny apa haza sem tudott menni veletek,rosz lehett mikor tuloraznak.
DE azert ti jol ereztetek magatokat,setaltatok,hattyukat etetettek es meg vasaroltatok is.Jo sok gyaloglas belefert a setakba.Edesek vagytok a kepeken,eso volt nalatok,nalunk kanikula van ki sem lehet menni olyan meleg van.puszika

Mátébogyó írta...

Na! Hát van ott tó! :-) És ott még hattyú is van! Nálunk csak 1-2 eltévedt kacsát lehet találni... :-p
Szegény Apa...
És szegény Anya! Ennyi mindent cipelni!!!! :-o

csupella írta...

Az első képen olyan nagyok vagytok,hogy elgondolkoztam,mikor is jártam itt utoljára:)
pusz

Mátébogyó írta...

Azta! Pedig ez olyan titokban megy!
Most egy kicsit elszontyolodtam, mert aki mindkettőnket olvas, azt hiszi, koppintok...
:-S :-S :-S
Még jó, hogy nem én joghurtoztam, mert én nem csak majdnem fulladtam volna bele!!! :-p