2010. május 7., péntek

13 honapos lettem... - Ruben

Csutortok reggel 8-kor keltem, egy csak nagyon kicsit rossz ejszaka utan. Anya is boldog volt, vegre mosolygott, es nem bujt rogton a takaro ala.
Mentunk oviba, idoben ertunk oda, es meg sokan sem voltunk. Jo kolykok voltunk, szepen jatszottunk, Lori csak parszor verekedett. Engem megtalalt a szerelem! Ruby (meg a nevunk is hasonlo) mar 2. alkalommal szegodott mellem, nem tagitva masfel oran at! O amugy Lorival egyutt megy oviba, csak 1 honappal hamarabb kezdve.
Innen elindulva en elalutam. A csajok addig vettek nekem pelust, babakajat, anya viragainak karokat, majd szep lassan andalogva hazatoltak. Olyan jol aludtam puloverekbe, sapkaba, esovedo ala bugyolalva, hogy 2-ig fel sem keltem (11:30-tol)!
Delutan, este atlagos modon telt, a megszokottnal talan kicsit tobb balheval, sirassal.
Pentek reggel mar nem voltam kegyes anyaval, 5:50-kor huztam egyet a hajan jo reggelt gyanant! (Nem is irtuk, de kb 2 honapja ki van szedve az ágyam kozepso 2 racsa ejszakara, igy szabadon kozlekedhetek.) Probalkozott visszaaltatni, de en csak rotyogtem a simizesre, mert csikizett.
Lorira majdnem 9-ig kellett varnunk. Ugy volt, hogy megyunk baba-mama klubba, de mivel apa fel 10-kor indult melozni, mentunk vele, jo lassan, amivel mar alapbol fel orat kestunk volna. Na meg en kozben ki is doltem, es mint a bunda aludtam.
Helyette jatszohazat igert anya tesonak, ha jo gyerekkent elvisel meg par cipo boltot. Lori okes is volt, csak a boltok nem. Vegul egy 'charity' boltban kotottunk ki, ahol fel is keltem, mert abbamaradt a ringatozas. (Itt nagyon sok ilyen jellegu bolt van, ami egy-egy jo cel erdekeben mukodik onkentes emberkek segitsegevel, hasznalt ill. feleslegesse valt ruhak, cipok, lakberendezesi cikkek, butorok... eladasaval. Van pl. rakosokert, sziv betegekert, gyerekekert, idos emberekert, de meg a haziallatokert is!) Elsodleges cel az volt, hogy nekem nezunk inget, de helyette Lori kapott 3 gyonyoru kisruhat, egy ajandek cicas falinaptarral egyutt.
Innen mar nagyon kozel voltunk a jatszohazhoz, meg a fel sajtos rudam sem sikerult elpusztitanom addig.
Miota 1 eves vagyok nem voltunk, igy meg is lepodott anya, hogy mar ertem is kell fizetni. (Na nem egy hatalmas osszeg, 2 £) Miutan lepakoltunk, Lori el is tunt, mig en kicsit nehezen talaltam a helyem. 2 orat maradtunk, addig ettunk, ittunk, masztunk, labdaztunk. Meg tejert elszaladtunk a boltba, amit en mar nem lathattam, mert bealudtam egy ujabb bo 2 orara.
Delutan vartuk haza apat, de nem tudott eljonni, ismet maradnia kellett 12 orazni. Fent jatszottunk, de valahogy folyamataban veszekedve, mert ugyanaz a valami kellett mindkettonknek. Hat ezt a kort is megeltuk, eddig Lori egyeduralkodokent elvehetett tolem barmit, de most mar nekem is van -nem kicsi- akaratom, igy huzzuk-nyuzzuk egymast. Anya orult, szamolgatta ujra osz tincseit, hisz nem volt egyszeru dolga mindig talalni valami 'ugyanolyan' izgi dolgot, mint ami a masiknal volt. A Kisvakondon azert mindketten elnemultunk. (Olyan izgi volt, hogy Lorinak fognia kellett a kezemet! Amugy az egyik 'uj' ruha volt rajta.)
Vacsira tejbedarat kaptunk, eloszor rovidke eletemben!!! 7 deci tejbol csinalta anya,ami epp eleg volt kettonknek, hiaba tervezte be a szakacsunk, hogy ennyibol neki is jut egy adag.
Furdes elmaradt, mert nagyon rinya voltam. Csak kez-, arc- es fogmosas volt. Kaptam tejet a csoros poharambol, majd szopiztam is, de Lori rinyalasanak koszonhetoen ('hol a Loli lamp?') nem sikerult 100%-osan elkabulnom, igy agyat erve hatalmas orditasba kezdtem, mire anya gonosz modon hagyott, kiment a szobabol es ram csukta az ajtot! Kb 10 perc szivszaggato sirast kovetoen vegul elaludtam.

Megtanultam adni! Ha van nalam valami es valaki keri, hogy 'taa', akkor boldog arccal nyujtom neki! Utana persze neha meggodolom magam, de anya erre csak azt mondja, hogy 'keso banat...'.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ,ilyen 2 mozgalmas napotok volt.Jo sokat aludt a Lori,meg a baba mama klubbol is elkestetek.EDes Ruben a Rubival gondolom o van a kepen mellette.Hat nagyon tunderiek vagytok gyerkocok a kepeken olyan kis helyesek.Lattom imadtok vasarolgtani,mi is.JO lehettt a jatszohaz ES Rubenek is kellett fizetni hisz csak 13 honapos.Nagyon boldog 13-dik hofordulot draga Ruben.
Veszekedes az nalunk mindennapos dolog Szabina reszerol.
Szegeny Ruben anya ott hagyott teged sirni es vegul kenytelen voltal aludni.
puszika es szep napot

Mátébogyó írta...

Első szerelem? Hűha! :-D
Jó kis játszóházban jártatok!!!! Én is akarok!!!!! :-))
Máté már kedi elfelejteni a kérem-köszönöm játékunkat. Egyre irigyebb és nem adja a dolgait! :-s

Bea írta...

NAhát neked már szerelmed is van!!HÁt mondjuk igen jóképű pasi vagy.
Puszi!!
BEncikusék

csupella írta...

Boldog hófordulót!