2010. május 21., péntek

Lepirulva - Lori

Csutortokon egesz jol keltunk, se nem koran, se nem keson. Lazaban osszekeszultunk es elmentunk az oviba. Jo kis banda volt, pont jo letszam, bar szinte mindenki lelepett fel oraval a vege elott. Csak egy kislannyal maradtunk, akinek az apukaja jo sokat jatszott velunk.
Par tisztitoszerert elugorva apahoz indultunk. Tudta anya, hogy kicsit morci lesz a lassan naponkenti ellenorizgetes miatt, de mivel mostanaban nem vigyaz magara elegge, kell hogy valaki megtegye helyette.
Innen en vezettem a csapatot egy ideig a jatszoter iranyaba, de aztan elfaradtam es beultem pihizni. Azert a kacsak latvanyara kiugrottam es mar szaladtam is megnezni, hogy uszkalnak-e a bebik is. Mivel nem voltak kint es a felnottek is aludtak a parton, elmentunk hintazni. Utana meg ismerkedni. Egy nagyon kedves es udvarias kisfiuval bohockodtam egy darabig, aki mindenkepp oda akarta adni a scooteret egy korre, de en mindig visszautasitottam. Vegul csak szaladgaltunk, amig az apukaja el nem indult haza.
Mi maradtunk meg, mar Rubennel kiegeszulve, aki jo sokaig huzta a lobort, teljesen beleizzadva a babakocsiba.
A patak masik oldalara is atneztunk egy csuszasra, es hogy kozelebbrol is szemugyre vegyuk az uj medence munkalatait. Azt igertek, hogy majusra kesz lesz, es mar ugy is nez ki, de a korulotte levo parkositas miatt meg varnunk kell kicsit.
(Ocskos mogott latszik a medence.)
Itt mar nem maradtunk sokaig, mert kezdett felforrni az agyvizunk, es ehesek is voltunk. Hazaerve azert kint folytattuk a bulit, mig anya bent fozocskezett. A leves elkeszultekor bejottunk megenni, amit en hamar benyomtam, majd ledoltem a nappaliban es elaludtam! Most nem hagyott anya sokaig, 1 ora mulva elkezdett ebreszteni, hogy kesz a spagetti is, egyek gyorsan, de nem voltam ehes. Bevagtam a tegnap elhozott gumi macikat (a vitaminom, amibol 5 db van egy napra), es kozoltem, hogy menjunk ki. Anya olvasni probalt, mig en tesot nevelni. Vegul sokkal izgibb volt a homokozoban talalt pok, amit addig kergettem, mig vegul osszezuztam!Eloszor nem szandekosan, de mivel nem akart felmaszni a frizbimre... Aztan meg utottem ra vagy harmat, mire anya kozolte, hogy inkabb keressek egy masik peldanyt.
(Kozvetlen a 'baleset' utan, Rubennel vizsgalom, hogy miert nem szalad tobbet a pokom?!)
Miutan feladtam a vadaszatot kivittem a babakocsim es kozoltem ocsivel, hogy uljon bele. Eloszor nem tetszett neki a dolog, de amint vad motorosba valtottam, mar vigyorgott ezerrel.

Anya vegig papolt, hogy lassan toljan a dagi ocsem, mert kipottyanhat. Egesz sokaig nyomtuk bekeben, de vegul csak anya joslatanak lett igaza, es egy kanyarban elvesztettem az utasom! Sirt am szegenyke, mert jol megutotte a karjat es mar tobbet nem is akart kint maradni. Mivel amugyis 7 ora volt mar, mentunk rogton furodni. Utana kaptunk joghurtot, majd Rubent le is raktuk. En maradhattam meg egy kicsit, de mivel egyre tobbet sirtam, anya 9-kor megelegelte es bezart a szobamba. Mivel nem vagyok hozzaszokva az ilyen banasmodhoz sikitottam, visitottam ezerrel, de 20 perc utan csak feladtam.

2 megjegyzés:

Sz-K írta...

Jó meleg lehet már nálatok a képeken látottak szerint, itt nálunk meg Gergőre visszakerült a vastag kabát és egy vastagabb sapka annyira hidegek voltak mostanában. Üdv Judit

Mátébogyó írta...

Nagyon csini Lori! :-)
És hát Rubennek az a 'Brazil' cuccos!!! :-D
De jó nektek, hogy Ti már megsültök odakint! Nálunk még várat magára a meleg... Az esőkről meg ne is beszéljünk...