2010. június 3., csütörtök

Vissza a nyarba - Ruben

Keddi napunk enyhen szolva belefulladt a lustasagba. Egesz nap zuhogott, anya nyomi volt, igy ki sem mentunk. Nehezen ugyan, de a nap vegere ertunk. Lori csak akkor kezdett raebredni, hogy nem mentunk ki, es meg az agybol beprobalkozott egy 'pa-pa'-val.
Szerdara viszont ismet megjott a jo ido! Apa is szabad volt, igy setaltunk egy hatalmasat. Megjartunk par boltot, nezelodtunk, majd kipirulva hazaestunk. En pont addigra nyomtam be a szunyat, igy anya bevallalta, hogy a fel napos rohangalas utan meg visszatol a piacra es bevasarol zoldseg, gyumolcsbol.
Itthon mar keszult a kesoi ebed, mire megjottunk. En hamar fel is keltem, majd kajat koveteltem es vegul jollakottan csatlakoztam a kintiekhez. Vizet is vittunk ki, de azert annyira nem volt meleg, hogy en belemenjek. Lorit bezzeg nem kellett kerlelni.
Nekem eleg volt a tricikliben osszegyult viz.Aztan mikor apa teljesen bealudt, lenyultam a soret es elvittem a kocsit egy korre.Estere jol kifaradtunk, sirva furodtunk, majd hamar elaludtunk.
Csutortokon apa ismet szabad, az ido meg melegebb volt. A reggelt koran kezdtem, de visszaaludtam egeszen 9-ig, amikor aztan anyaval lesurrantunk es mosni, mosogatni, majd kifli sutesbe kezdtunk! Meg feluton sem volt a teszta kelesztese, mikor Lori is megerkezett. Kozben apa haverja irt, hogy varja az egyik pub-ban. Igy minket megnyert, mig anya befejezte a haz koruli teendoket. (Es ekkor vettuk azt is eszre, hogy a szuletesem elott 2 nappal nagyi altal vett aranyhalunk elhunyt...)
Mar az uton elaludtam, pedig del sem volt egeszen. Azert labdazni mar fekeltem.
Atneztunk egy masik helyre is, majd elszaladtunk husit venni a grillezeshez es vegul haza. Jott Tim is, apa haverja, majd kesobb volt kollegajuk, Lazarus, es Tim baratnoje, Shara. Jo nagyot grilleztunk a kertben, kicsit ma mar pancsolva is.

Az este sirosabban es nyugosebben telt. En mar alig vartam, hogy bejojjek es vegre anya felvegyen, de gonosz volt es kizart minket, mig bent ossze nem pakolt, vizet nem eresztett. A kadban is csak bogtunk, gyorsan vegeztunk is. En hamar kidoltem, de Lori hallvan meg a kint beszelgetoket, sokaig sirt, de anya nem engedte mar ki, igy kenytelen volt bealudni.

3 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Hú, de jó, hogy nálatok már jó idő van!
Állítólag hozzánk is megérkezik a meleg hétvégére, sőt..., hétfőn még tán 30 fok is lehet!
Azért én még kételkedek ebben... :-o
Nem lehet tudni, hogy mire jöttök haza, de reméljük nem egy angolos nyárra! :-P

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ha jo kis napjaitok voltak,esozes,majd napsutes es melegebb es melegebb nalunk is igy van ez.Furdes a szabadban a medencebe vagyis a homokozoba jo kis moka,sajnos a mi medencenk kilyukadt igy meg azt is kell venni a csajoknak.
Edesek vagytok a kepeken,jo lehetett apaval a seta gyonyoru Lori a ruhad,remelem nagyon fincsi volt a grilezet kaj.pusizka

Kristóf és Maja írta...

De jó,hogy visszatért felétek a jó idő és hogy ennyire nyár lett! :o
Apu egyik ismerőse most volt kint 5 napot a lányánál Angliába, és ő is mondta,hogy nagyon kellemes volt az idő. Mostmár ide is igérik, kíváncsiak leszünk mi lesz belőle. De már mindenkinek a hócsizmája is tele van az esővel... brrrr..
Ezt a kis kerti partit mi is élveztük volna, hát még az ősök, ezért is hiányzik nekünk a kert, de nagyon!!!
Kellemes hétvégét nektek!
Puszi
Maja és Kristóf