2010. június 6., vasárnap

14 honapos vagyok - Ruben

Szombaton megint koran keltettem anyam, aki mar hadakozni sem allt le velem, csak befordult a fal fele es alvast szimulalt. En azert nem hagytam ennyiben, jol meghuzigaltam a serojat minden 5-10 percben, hogy ne unatkozzon.
Emiatt hamar elfaradtam. Fel 11-kor bekerultem az etetoszekbe egy bananra, de epp csak a felet benyomtam, majd becsuktam szemecskeim. Atkerultem a babakocsiba, ahol meg vagy fel orat vartam -ugyan aludva-, hogy a csajok is elkeszuljenek es elinduljunk setalni.
Az erdobe (az utca vegen van a Sherwood-i) mentunk, amit anya kb ezer eve tervez. Masfel orat setaltunk, de mivel nem talaltunk tisztast, padokat, elindultunk vissza a varosba. A piacon megalltunk afonyaert es eperert, majd azt majszolgatva leballagtunk a jatszoterre. Osszefutottunk Lori jovendobeli ovis tarsaval is, akinek decemberben lett egy ocsikeje, es az anyukaja iden decemberre varja a kovetkezo babat! Hintaztunk egyutt, majd ok elmentek. Mi innen boltba szaladtunk, ahol mindenki kapott egy peksutit, majd apa dolgozoja ele ultunk ki es megvartuk, mig vegzett.
Itthon megebedeltunk, anya ledolt a nappaliban, de meg 20 percet sem hagytuk pihenni, mivel folyamataban balheztunk. Apat keso delutan visszengedtuk melozni, amit malnaval osszekevert vaniliapudinggal unnepeltunk meg. Egy ideig hagytam, hogy anya etessen, de a felenel atvettem az iranyitast. Tokre jol ment, ber nem ertettem, hogy miert kell csak az egyik felet hasznalni es miert merges anya, amikor a kicsi markommal merem ki az etelt. Vegul nagy boldogan vetettuk magunk a habokba. Lori ez alkalommal nem sirt, mivel behozhatta az uj, Alidaektol kapott Legos 'nenit es bacsit', akik egy motoron ulnek es neha pusziszkodnak.
Oltozes, fekves par perc orditassal, de siman ment.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis napotok volt.Edesek vagytok a kepeken.Ruben ez az eves nagyon cuki nalad.Jo az etvagyad az latszik.Jo lehetett setalni az erdoben es utana a jatszoterezes is.Az ismerosotoknek akkor a 3-dik baba lesz decemberbe nem semmi?
Nagyon boldog 14 honapfordulot kivanunk.puszika

Mátébogyó írta...

Boldog hófordulót a nagyfiúnak! :-)
Húúú, ennyi gyereket hirtelen az ovistárséknál...! :-o
Milyen hosszú az utcátok, hogy még csak most jutottatok el az erdőbe??? :-p
Nagyon jól megy a kanalazás! Mióta gyakoroljátok???
Jujj, írok ám hamarosan! Még biztos belefér az időbe, míg haza nem értek! :-))

Sz-K írta...

Boldog 14. hófordulót. Tényleg szépen eszik már Ruben egyedül. Gergő is próbálkozik, de neki még nem megy. Üdv Judit

Olivia ℇ Alexandra írta...

Boldog hófordulót! Hmm, ez a málnás vaniliapuding nagyon fincsi lehetett! Látszik, mekkora élvezettel tömöd magadba!
Puszi