2010. június 30., szerda

Ellie, mama, mutet - Lori

Vasarnap apa 7-tol melozott, amikortol mar mi is fent voltunk. Atoltoztunk kisruhaba, majd reggeli kakaozas, mese nezes utan kimentunk csobbanni. Olyan meleg volt mar delelott, hogy csak 11-ig birtuk, mert elolvadtunk.
Ellie anyukaja delre jott. Mig a felnottek dumcsiztak, Ruben csendben bealudt a szekeben.
Elkoszones utan mindannyian aludni tertunk, amibol ocsiek 2-kor, mig en csak fel 4-kor keltem.
Apa 3-tol itthon volt, meccset nezett! Nagy banatara kiestek az angolok...
Keso este mentunk csak furodni, majd Ruben aludni, mig en jatszani 1 orat, amit fel 10-kor meguntam, es lejottem anyaval tevezni.
Hetfon aztan mar nagy varakozasban voltam, mert jott a mama!!! Delelott elszaladtunk par boltba, s vettunk nekem locsolo kannat. Rubent elringatva a jatszoteri medenceben pancsoltam egy nagyot, de hideg volt a viz, igy hamar hazajottunk. Itthon azert nagy orommel gyakoroltam a mini kert ontozest.
Apa delutan itthon volt par orara, de gepezesen kivul mast nem nagyon csinalt.
Este 7 utan aztan betoppant a mama! Meg ocsi is megvarta, de mar nagyon faradt volt, igy tole hamar megszabadultunk. En maradtam meg kicsit, de nyugos voltam, csak a mamanak foldre keszitett agyon voltam hajlando elaludni.
Kedden ki sem dugtuk az orrunk. Meleg, napos ido volt, de nagyon bolond szel fujt. En sokat panaszkodtam, sirtam, pocakom fajlaltam, aminek hamar meg is lett az oka, hisz belazasodtam. Ruben is egyre szebben kohog, folyik az orra, mig apa a torkara panaszkodik.
Delutan siman kidoltem a nappaliban es aludtam vagy 3 orat. Enni nem volt kedvem, de legalabb sokat ittam.
Este furodtunk egyutt ocsivel, de szinte csak pityeregtem, nem is jatszottam. Elalvas siman ment, az ejszakam is jobb volt, mint amit anyam vart.
Szerda delelott a piacon voltunk otosben, mivel az oviba nem mehettem. Keleskor meg meleg voltam, de a lazcsillapito utan ugy felporogtem, mintha semmi bajom sem lenne.
12-kor megvaltunk anyatol es apatol. Ma lesz anya servmutetje, es ha minden igaz, akkor mar este velunk lehet! (A mutet maga elvieg 30 perc, altatassal, majd 2 ora megfigyeles es mehet is a beteg haza. Folyt kov. valamikor)....

7 megjegyzés:

HJuice írta...

Drukkolok, hogy minden simán menjen!!!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis mozgalmas napok allnak mogotettek,de jo lehettet olyan nagy melegben furdeni,hat nalunk nem akar meleg lenni vegre hogy legalabb 1x furodjenek a csajok.Remelem hamar helyre josztok es elmulik a laz,Rubennel a kohogees es apanal is a torokfajas.Edesek vagytok a kepeke,anya drukolunk neked hogy minden rendbe legyen es hogy ma mar a csaladoddal is lehess este.puszika

Mátébogyó írta...

Na azért mégis csak sikerült utólérned magad, mire kellett!
Jó az első kép (Loris) és a pancsolós-Rubenes is.
Remélem, minden simán megy és ma az ágyadban alszol!
Anyud nagy segítség lesz, na de majd hogyan tovább, ha hazamegy...?
Menjek segíteni? :-p
Gyógyulj (össze) gyorsan!!!!
Pussz!

csupella írta...

Remélem anya már veletek van,és borzoljátok az idegeit!:)Az a parki medence nagyon tetszetős.De lehet,hogy ott fáztatok meg?!
Puszi anyának,meg nektek is!

Olivia ℇ Alexandra írta...

Reméljük, minden rendben zajlott!
Gyògyulàst mindenkinek!
Puszi

Kristóf és Maja írta...

Gyors gyógyulást nektek,hogy kiélvezhessétek a mamával töltött napokat! Anyának meg reméljük minden rendben volt a műtétnél és a közérzete is jó!
Puszi nektek!
Maja és Kristóf

Bea írta...

Látom szuperül sikerült a Magyarországi nyaralásotok.
Édesek vagytok.
Anya reméljük minden rendben van.Gyógyulást,puszi!!!Bencikusék