2010. június 9., szerda

Total elazva - Lori

Szerda reggel koran (~6-kor) keltem, de ugyesen -csendben- pisiltem, majd jatszottam magamban. Fel 7-kor aztan gyanus lett, hogy talan mar Ruben is fent van, igy razenditettem, hogy 'anya, anya, anya'. O meg visszakialtott, hogy 'gyere'. Kicsit meglepett, hogy nem morcos es nem probal meg mindkettonket visszaaltatni, de hamar kiderul az oka. Elutazasunk elotti utolso baba-mama klub reggelere keltunk, amire ugy tervezte, hogy viszunk sutit, megunnepelven ott is a szulinapom. Mindez persze csak hajnalok hajnalan jutott eszebe, igy kenytelen volt reggel gyorsan osszedobni valamit.
Tojas sem volt, boltban kezdett. Majd mosogatas kozbeni agytorna, hogy mit csinaljunk, mert hat szorit az ido...de csak megszuletett az otlet es muffin (csokis es kokuszos) lett belole! Nagyon jol ment a dolog, mert szinte percre pontosan sikerult elindulnunk.
Apa utkozben levalt melozni, mi meg loholtunk tovabb. A klubban sokan voltunk, de szinte csak kicsi gyerekek. Probaltam eluralni oket, de eleg volt egyszer eroteljesen ram szolni, es joba vagtam magam. A sutivel elsopro sikert arattunk, pedig semmi extra nem volt benne. De jo volt latni, hogy csak morzsa maradt utana.
Innen elkoszonve a tohoz mentunk egy nagyot setalni. Elotte vettunk friss kenyeret, azzal etettem a kacsakat, hattyukat, mig anya le nem allitott a dologrol. A tavat elhagyva megallapitottam, hogy az autok alszanak(?), majd bekereckedtem a babakocsiba es en is nyugovora tertem.
Rubennel egeszen az elelmiszerboltig szunyokaltunk egyetertesben, mire o felkelt. Anya gyorsban ki is cserel minket, mivel az also ules tamlajarol leesik a fejem. Ocskos orult nagyon, rogton szaladni kezdett a parkoloba. A mar megcsocsalt kenyerrel vissza lehetett csalogatni, de igy sem uszta meg sokaig a babakocsit, mert rakezdett az eso. Meg csak a piac fele mentunk, de akkora zuhe lett belole, hogy anya hazaerve egy szal bugyira es trikora vetkozott nyomban, mivel a puloverebol, ujjatlan kabatjabol, nadragjabol es cipojebol szabalyosan csurgott a viz!!!
Masfel orat hagyott pihenni, majd pont az elkeszult ebedre felkeltett. Apa is befutott ra par percre, de csak leult a gep ele es jatszott.
Delutan szokasos jatekkal, apatol elkoszonessel telt. Annyi megjegyezendo kulombseggel, hogy kimondottan ugyesen es figyelmesen bantam ocsemmel! Ha megloktem es elesett, akkor gyorsan bocsanatot kertem es utana eredtem, hogy buksin csokoljam. Mikor felment a csuszdara, elealltam es nyujtottam a kezem, hogy segitsek neki lejonni... Anyank neha kopni-nyelni sem tudott a meglepetestol, szinte feleslegesnek erezte magat.
Vacsit mar 6-kor elfogyasztottuk, mivel Ruben nagyon nyugos es ehes volt. Furdes sem jott be neki nagyon, bar az oltozesnel olyan jo kedve lett, hogy meg az agyba kerulve is vigyorgott fel percig, majd akkora uvoltesbe kezdett, hogy anyank szive megesett rajta es 3 perc alatt elringatta. (Nem szoktam ilyet tenni, de most tenyleg nagyon-nagyon sirt, mikozben lattam rajta, hogy hulla faradt - szerk.)
En a furdokadat 40 percig el sem hagytam. Utana is nagy szovegelesbe kezdtem, hogy ehes vagyok, kerek kenyeret, nem alszok... Es rajtam is megesett anyank szive, igy meg egy darabig a nappaliban ronthattam a levegot. Kakaot csinaltam magamnak, majd leultem olvasni, vegul bekapcsoltam a tevet. Az Anna es Peti konyvben lattam, hogy Anna minden babajanak az olebe rak konyvet, igy en is adtam egyet a babamnak es el is olvastam neki 2 oldalt!
Vegul 10-kor doltem ki, a foldon, igy:

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Milyen mozgalmas napotok volt,edes vagy a kepeken Lori.De szep hattyuk vannak feletek es kacsak aiket etethetsz,zuhe lett hat nagyon elazhatott anya.Edes vagy ahogy kidoltel este a foldon nagyon faradt lehettel.puszika

Sz-K írta...

Már most látszik, hogy Ruben sokat elles Loritól, így neked nem kell külön tanítgatni Rubent a bilizésre sem, mint sok minden másra sem mert Lori megmutatja majd neki. Ügyesek mindketten. Üdv Judit

Mátébogyó írta...

http://bogyoscrap.blogspot.com/2010/06/boldog-szulinapot-lori.html