2010. június 28., hétfő

Magyarorszag 7. nap, Koszeg, Komarom - Ruben

Mivel en mar hazafele -az elmenyfurdobol- bealudtam es arra sem ebredtem meg, hogy at lettem oltoztetve ill. koltoztetve kocsibol agyra, hajnali 2-kor ugy gondoltam, hogy ideje bulizni! Anya probalt velem lepest tartani, de mivel epp lefekudt, nehezen birta nyitva tartani a szemeit. Azert elvoltam magamban is, simogattam es puszilgattam az osoket egesz 4-ig, majd visszaaludtam 8-ig.
Vasarnapra sem lett sokkal nyariasabb az ido, de legalabb mar nem esett. Ugy dontottunk a mamaval, hogy ebed utan elindulunk a noverehez Komaromba es ott is alszunk egyet. Addig meg nemi tevezes is belefert, foleg mivel Kisvakond ment!!!
A gondolatot tett kovette es a kulon anya keresere keszitett brassoi utan lecuccoltunk a kocsiba es nekivagtunk a 2 oras utnak. Lori nyomban elaludt, kicsivel tobb mint 1 orara, mire en valtottam fel. Mar meg is erkeztunk Erzsikehez, mikor meg mindig aludtam, igy okos anyam kivett ulessel egyutt, hogy meg biztos alszok bent is, de aztan ugy rangatott fel a lepcson, hogy felkeltem. Azert nem volt gaz, mivel amugy is keso delutan volt.
A lakasban egy edes kutyus fogadott minket, aki rogton Lori legjobb baratja lett. A vegere persze mar durvan bantotta is neha, emiatt Fules megprobalt elbujkalni.
Be sem pakoltunk, hanem rogton -a meg anya szamara is oly kedves- cukraszda fele vettuk az iranyt! (Itt nott fel anyum, itt eltek nagyszuleim is-szerk.) Babakocsi hijjan huztuk-vontuk egymast, ami csak azutan jelentett igazan gondot, hogy apa felfedezett egy hatalmas foltot a popsimnal! Pelenka persze a kocsiban maradt...
Benyomtunk par gomboc fagyit, kertunk sutiket elvitelre es mar szaladtunk is vissza, mert le kellett zuhanyoznom, mivel terdig folyt a cucc a pelusombol. Megvacsoraztunk ugy, hogy felallni is nehez volt, majd sorban es gyorsan kidoltunk.

3 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Úhhh, hajnal 2! Az jó móka... :-s

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ha ezx is csoda jo nap volt,kakasan fagyizot a Mate vegul?Apa volt amit cipeljen es szagoljon.
De azert biztosan klasz volt.
Az ejjeli nem alvas az mar nem volt klasz

csupella írta...

És ekkor voltatok igazán közel hozzánk,mert innen mi is már csak kb 30 km-re élünk.
A vakond kihagyhatatlan!:)