2010. június 5., szombat

Hisztis nap - Lori

Pentek delelott 2 het kimaradas utan ujra kluboltunk. Reggel jo koran keltunk, igy mar az odaut keservesre sikeredett, hat meg az ottani szotfogadas. Sokszor bantottam masokat, szinte csak fiukat, mert egy dologra fajt a fogunk. Ocskos viszont jol elvolt maganak; jott es ment, jatszott mindennel es mindekivel.
Innen rogton vizet venni mentunk. Anya nagyon szomjazott a melegben, amit a baba-mama klubban kapott meleg tejes tea nem oltott valami jol. Ruben hiper gyorsasaggal el is aludt, igy nekem maradt egyedul az a megtisztelteto szerep, hogy huzzam anyam idegeit. Apa munkahelye fele setaltunk, mert neki is vettunk inni, de azt az 5 perc varakozast is nehezen birtam. Vegul el is dontotte anyam, hogy nem megyunk a parkba. Ellenkezni nem volt idom, mert befutott apa, bucsut vettunk tole, piacon bevasaroltunk zoldseg, gyomolcsbol es mar azt vettem eszre, hogy itthon is vagyok.
Egy nagyon zoldseges pipi levest dobtunk ossze, amiben nem tetszett a sok zold. A husit, repat, krumplit kiettem belole, majd szaladtam tevezni. Ekkor mar ocsi is felkelt. Mig benyomta az ebedjet, anya bedobott egy mosat a gepbe, majd azt megvarva mar ismet uton voltunk. Csak visszamentunk a parkba, kielvezni az ajandek szep idot!
Kicsit hintaztunk, de az edessegert a kepen lathato modon kivert balhem miatt hamar odebb alltunk: (hiaba mondtam, hogy 'ne fekepezni anya'):Kicsit leultunk piknikezni is, de leginkabb szaladgalassal utottuk el az idot. Vegul meg golfozni is megtanultam, majd megetettem a kacsakat a maradek kiflivel.
Hazaerve mar csak masfel orank maradt furdesig, amit leginkabb kint ill. teve bamulassal toltottem, mig anya megprobalt megszabadulni a majdnem plafonig ero vasalasra varo ruhaktol.
A furdes a szokasos siros modon telt. Mivel en kb 3 napja leborultam a szomszed beton lepcsojen es lezuztam a labam, kenytelen voltam fel labon allva furodni. Anya persze hiaba mondja, hogy az mar nem csip, ha egyszer en erzem a fajdalmat!!!
Oltozes, fekves szinten sirva, de az elalvas gyorsan ment.

4 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Most gyertek haza, már nálunk is jó időő van!!!!!!!!!
Miért ilyen nyűgös Lori? Csak nem melege van...!? :-p
Na, hát a vasalni valókat ne is emlegesd! Én is tegnap szabadultam meg egy óriási a négyzeten kupactól...

Mátébogyó írta...

Igyekszem írni, de nem nagyon vagyok most gép előtt..., de sietek!!! :-))

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Szaisztok!
Edes Lori hisztisen is,biztos a nagy meleg az oka vagy kitudja.Jo sokat tudott hisztizni az biztos,Ruben pedig jo fiu volt,nagyon szep tolle.Edesek a gyerkocok a kepeken.puszika

Izabella:-Szabina es Julia írta...

van egy kis meglepink a Lorinak