2010. június 28., hétfő

Magyarorszag 9-10. nap, Aszod, Godollo - Ruben

Keddi napunk anya gimis osztaly talalkozojarol szolt. Addig kb semmit sem csinaltunk, csak bent jottunk-mentunk, matracot fujtunk... Mivel tiszta ruhank mar kb nem volt, mosni is nekialltunk, de a csunya eso miatt hajszaritozni kellett az estere szukseges darabokat. Delben megvaltunk anyanktol egy hajvagas erejeig, majd csak 5 korul kezdtunk el esz nelkul keszulodni. Addig ilyen jokat aludtam apaval.6-ra voltunk hivatalosak a gimihez Godollon, de meg beugrottunk viragert a Tescoba, ami miatt kicsit kestunk. Jo sok felnott volt ott, gyerek meg egy sem, csak mi ketten. Rohangaltunk par kort, anya nehany tanara megcsodalt minket, de hamar vissza lettunk passzolva mamanak.
Hazaig jo gyerekek voltunk neki, csak utan mutattuk ki fogunk feherjet. Lori szokasos modon bantott mindenkit, de meg a mamat is meg-meglegyintette, mire jott a fakanalas befenyites, ami azota is hasznal. En jo voltam, bar nem ultem meg a seggemen, hanem masztam mindenre, nyomkodtam a gombot mindenen, kukaztam, palackokat gyujtogettem, poharakat csentem...szoval boldogga tettem nagyanyam. Legalabb az elalvasomnal nem volt gond, mivel jo kesoig huztuk, igy csak ledoltem, fordultam parat es mar szunditottam is.
Szerdan folytattuk a semmit tevest. Csak kora delutan, az angol meccs elott szaladtunk el a Tescoba, mivel estere grillezest terveztunk. Addigra egyre tobben lettunk, meg anya huga, Kati (kicsit bonyolult, de roviden annyi, hogy anyu ezer eve orokbefogadott 3 lanyt -testvereket- es abbol a legkisebb a Kati-szerk.) es kislanya, Vivi is megerkeztek, Balazskat elhozta apja, mig Alidaek este fele estek be............................Vivi, Lori, Jeni es en...........................
Andrasek kint nyirtak a fuvet, keszitettek elo a terepet, mig a mama bent alkotott, mi pedig a ketto kozott rohangaltunk.
Este aztan beindult a parti, apa folyamataban sutotte a husikat, halat. Sokat jatszottunk, meg torta is ettunk, megunnepelven a juniusi szulinaposokat, azaz mamat, apat es Lorit.
Mi nem birtuk sokaig, mar 8 utan nagyban szenvedtunk, de mivel este anya nagy fosulis baratosneja, Csilla eljott minket megnezni, csak 9 korul mentunk furodni. Persze az egeszet vegigorditottuk, az oltozkodest ugyanugy, de utana mar nagyon hamar, ugyesen elaludtunk, mig szuleink angol ovis dalokat enekelgettek...

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Ezek a napok is csodasak voltak,sutkerezes,jatszas,moka ,kacagas.
Edesek a gyerekek a kepkeen,szulinaposok hu vagytok is egy paran.Na de Lori szulinapja nem volt megunnepleve kulon otthon?
Hat ez a nyaralas nagyon klasz volt.puszika

Mátébogyó írta...

Isten éltesse az összes szülinapost! :-)))
Jól sikerültek a képek, gondolom, csináltatok vagy ezret! :-)

Kristóf és Maja írta...

Milyen jó kis buli kerekedett és az időjárás is végre helyreállt! Kellemesen érezhette mindenki magát, bár mamát úgy látom néha ti is lefárasztottátok. Most én(Kristóf) is azon vagyok Lilivel egyetemben.. anya várja, hogy mikor jön a telefon, elege van mamának az unokákból.. :)
Puszi
Maja és Kristóf

Alida írta...

Most látom, minden csajnak egyforma a frizurája! Mikor Andris kocsijában ülnek jól látszik. Frufru hátra, csatt jobbról-balról. Ezt én is kipróbálom!
Mamma odaért?
Alida